Life Lately - martie 2018

Pentru ca urează să fiu plecată peste weekend - È™i nu apuc să pregătesc noi articole până la finalul săptămânii următoare, am zis că ar fi bine să vă pun în temă cu ce am făcut în ultima perioadă - È™i să vă arăt un pic din lucrurile pe care vreau sa le detaliez ulterior. 
Voi începe cu partea de activități, unde, dincolo de facultate È™i lucru, am reuÈ™it să-mi fac timp pentru un film È™i o scurtă excursie la Deva. 


În amintirea perioadei în care eram copil și mă tot jucam Tomb Rider - am spus că nu pot rata premiera ultimul film, care ecranizează momentele de tranziție ale Larei Croft de la adolescentă rebelă, la tânără cu interese cel puțin neobișnuite.
Am fost, ca de obicei, la Cinema City unde am putut vedea filmul la IMAX în format 3D. V-am spus È™i anterior ca mereu aleg IMAX dacă pot, pentru ca mi se pare că atât ecranul mare cât È™i sonorizarea reuÈ™esc să mă introducă mult mai bine în atmosfera filmului. 
Overall filmul a fost entertaining, iar faptul că personajul principal este o întruchipare bună a unei femei puternice È™i inteligente (dincolo de sexualizarea din primele filme ale seriei) a adus un plus enorm. 
Black Panther a fost È™i el un film reuÈ™it - iar dacă îl mai prindeÈ›i la cinema - merită È™i el văzut. Dacă nu, urmăriÈ›i apariÈ›ia pe DVD, pentru că povestea e foarte faină. 


Al 2-lea highlight a fost evenimentul Surprise Challenge Bloggers Meeting - organizat de Anita de la GlamUp Doll la Deva. Ne-am întâlnit 6 fete (cucuiete) È™i am stat la poveÈ™ti despre beauty, fotografii È™i multe altele din bucătăria blogging-ului. Am descoperit oameni noi, produse încă neîncercate È™i m-am simÈ›it extraordinar. 
Nu intru în prea multe detalii acum pentru că intentionez să vă povestesc mai pe larg după ce ma întorc din concediu. 


Și pentru că tot spuneam de produse, aș vrea să vă arăt și ultimele noutăți ajunse la mine:
Prima vine de la Bioderma care mirosind că iarna încă nu s-a terminat, a trimis un "care package" cu noile spray-uri SOS Atoderm. Vă povesteam È™i pe facebook că deja le-am dat în folosire, iar rezultatele nu sunt deloc rele. Motiv pentru care tubul full size È™i-a găsit casă pe noptieră, iar cel mic este deja în bagajul meu pentru mini-vacanță. 



Și pentru că tot vorbim de mini-vacanță, tot în bagaj va ajunge și mărțișorul primit de la Paula's Choice - un serum antioxidant în format mini. Eu am folosit înainte varianta din tubul albastru (Resist) dar prima impresie despre Skin Balancing a fost una foarte bună. Oricum, mi-am dat seama că în ultimii 2 ani nu am avut absolut niciun moment în care să nu am cel puțin un produs de la ei în rutină, ori acest lucru spune multe.


Melkior întampină primăvara cu o campanie nouă - căreia eu ma alătur cu mare drag. ÃŽmpreună cu cei de la FundaÈ›ia RenaÈ™terea au pus bazele unei miÈ™cări ce ne aminteÈ™te că nu este de joacă cu cancerul la san, iar verificările anuale nu sunt doar un moft. 


Ultima surpriză nu este una cosmetică, dar m-a făcut să mă bucur enorm. După cum È™titi, eu sunt pasionată de lenjerie È™i dincolo de utilitatea practică, am ajuns inclusiv să colectionez anumite modele - motiv pentru care stau mereu cu ochii pe site-ul Jolidon, asteptând noile apariÈ›ii. 
Și cum săptămâna aceasta a fost introdusă în shop colecÈ›ia Love Poem - chiar mă gândeam pe care dintre produse mi-ar plăcea cel mai mult sa le am. 
Ei bine, m-am lungit un pic È™i bine am făcut, pentru că a 2-a zi m-am trezit cu un colet cadou care ascundea exact produsele pe care pusesem ochii. 
Detaliile sunt ca de obicei - absolut superbe - È™i deja am găsit outfit-ul cu care setul se potriveÈ™te perfect. Nu am apucat să-l fotografiez, dar promit că ajunge curând pe instagram. 


Și pentru că nu v-am povestit despre ultimele achiziÈ›ii, simt nevoia să punctez aici că am reuÈ™it (într-un final) să decid să investesc într-un fond de ten. ÃŽntamplarea face ca acel unul să se transforme de fapt în 2, dar asta e deja altă treaba. 
Lancome - Miracle air de teint este alegerea perfectă pentru mine: acoperire mică, nuanÈ›a cu subton neutru È™i efect extrem de natural unde, nici de aproape nu se vede că există produs aplicat pe ten. 
Touch Eclat de la YSL nu a fost neaparat alegerea ideală - nuanÈ›a BD10 fiind prea galbenă È™i o idee prea închisă pentru mine. Din fericire problema s-a rezolvat rapid cu Make-up Transformer Drops de la Catrice, aÈ™a că acum pot să-l port È™i pe el cu succes atunci când îmi doresc o acoperire medie. 


Deși am renunțat la abonamentul lunar de la LookFantastic, încă mai comand din când în când unele dintre cutii. Cea din luna martie este extrem de reușită, iar eu, pentru că îmi doream de mult să încerc cremele de la Omorovicza, nu am ezitat sa o comand.

Mă opresc aici - vă urez un weekend cât mai frumos și să ne citim cu bine săptămâna urmatoare!
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes