Life Lately - December 2017

A trecut ceva vreme de la ultima postare de pe blog - dar am zis să revin acum, în prag de Crăciun, să apuc să vă urez sărbători fericite È™i multe, multe bucurii, sănătate È™i moÈ™i încărcaÈ›i de tot ce vă doriÈ›i. 
Astăzi am terminat È™i eu cu împachetatul cadourilor, iar o parte au ajuns deja sub brăduÈ›ii destinaÈ›i. Altele vor face picioare maine dimineață, dar mă bucur tare că am reuÈ™it să pregătesc aproape tot ce îmi doream. 


Și pentru că în perioada asta moÈ™ii se adună de peste tot, iată că au fost È™i câțiva care au vrut să lase caduri sub bradul blogului, iar eu nu pot decât să le mulÈ›umesc. 

Prima surpriză a venit de la Paula's Choice, care mi-a trimis un produs pe care mi-l doream de mult: crema de corp Resist Retinol Skin Smoothing Body Treatment. O vroiam în primul rând pentru zona gâtului È™i a pieptului - unde deÈ™i tind să folosesc tot produsele pe care le pun È™i pe ten - parcă nu mă tentează să irosesc din produsele care costa de 2 ori mai mult, pentru o cantitate mult mai mică (mă uit acum la retinolul 1% tot de la PC). ÃŽn plus, beneficiază È™i mâinile de noul produs. 


A doua surpriză a venit de la Ivatherm, care mi-a adus în ajun un colet cu 3 produse faine, despre care eu v-am mai povestit pe blog: pe de-o parte crema Tolerskin, iar pe de alta, apa termală È™i È™erveÈ›elele demachiante. Crema este perfectă pentru perioada asta, mai ales dacă aveÈ›i piele sensibilă, care se irită cam de la orice, iar apa termală este un produs de bază atunci când vreau să am pielea umezită înainte de aplicarea anumitor produse. 


Ceva mai devreme am primit È™i un colet Bioderma - cu 2 produse din gama hydrabio. Sigur v-am mai povestit despre ele - nu de alta, dar eu folosesc constant cel puÈ›in 1-2 produse de la ei. SPF-ul Hydrabio este preferatul pe perioada rece, iar micelara lor este singura pe care o folosesc în puÈ›inele momente în care nu apelez la balsamurile de curățare. 


Și pentru că nu vreau să mutăm încă discuÈ›ia de la cosmetice - vă arăt È™i câteva produse care au ajuns la mine ca urmare a unui Secret Santa pe un grup tare miÈ™to de skincare. Mi s-a făcut o bucurie È™i am ajuns să încerc È™i produsele Hada-Labo la care tot visam de mult (dar pe care nu le-am comandat de frica mersului la poÈ™ta vamală). 

SPF-ul CeraVe e din altă parte, dar È™i el este parte a unei dorinÈ›e mai vechi. Mai lipseÈ™te varianta PM din colecÈ›ie, dar imediat ce pun mânuÈ›a pe ea vă povestesc È™i ce părere am despre hype-ul apărut în jurul acestor produse. 


La început de lună am făcut și o scurtă excursie la Berlin, oraș pe care îmi doream să îl văd de mult timp. Vă spun că este absolut superb, și deși afară era un frig îngrozitor (care nu a permis prea multe plimbări) nu m-am plictisit deloc. Sunt o mulțime de muzee și centre care merită vizitate, iar mall-urile lor nu sunt doar simple adunări de magazine, ci oferă o experiență extrem de faină - în cazul de față să mă bucur de târgul de Crăciun dintr-o zonă caldă, din spatele unor ferestre imense. Iar dacă vă place tehnologia și inovațiile, Game Science Center și Computerspiele Museum nu sunt de ratat.

BineînÈ›eles, am profitat de ocazie È™i să cumpăr câteva produse de skincare pe care nu le pot găsi în Ro, aÈ™a că m-am oprit la un Sephora - de unde am luat un set Rituals - È™i la un magazin Lush, unde mi-am satisfăcut nevoia de bombe de baie. 


Trecând dincolo de cosmeticale, vreau să vă arăt niÈ™te dulciuri extrem de faine - în ton cu sărbătorile - care au poposit la mine chiar zilele trecute. Nu sunt la prima încercare cu pralinele Leonidas - dimpotrivă, merg la ei de fiecare dată când am fosta de un milshake cu Speculoos, dar ambalajele de Crăciun sunt extrem de ochioase È™i numai bune pentru a fi puse sub brad. 

Încă nu am dat iama în ciocolată - dar am ales 2 sortimente noi pentru mine - una care sigur va fi pe gustul meu (albă), iar una pentru a-mi mulțumi curiozitatea (cu napolitană)


Am apucat să ajung È™i la Cinema City - la StarWars: The Last Jedi - film pe care îl aÈ™teptam de multă vreme. Și deÈ™i părerile sunt împărÈ›ite È™i am auzit o mulÈ›ime de omuleÈ›i spunând că nu este un film bun, eu m-am simÈ›it extrem de bine È™i am plecat cu un sentiment fain de acolo. 
Poate pentru că am empatizat cu personajele, poate pentru că mă aÈ™tept ca lucrurile să fie diferite de episoadele vechi, eu îl consider un film bun, la care merită să vă uitaÈ›i. 
Dar recomand neapărat să treceți prin episoadele precedente înainte (măcar ultimul, mkey?)

Iar dacă tot vorbim de lucruri pe care le-am făcut, trebuie să vă spun câte ceva È™i despre vizita la Salonul Selena, pe care am menÈ›ionat-o pe facebook. Am fost acolo împreună cu încă 4 bloggeriÈ›e din TimiÈ™oara È™i ne-am lăsat răsfățate toată seara - pentru a înÈ›elege mai bine serviciile propuse de salon È™i a ne face o părere. 


Eu am ales o manichiură semipermanentă (care arăta extrem de fain È™i care a rezistat cu brio până am dat-o jos voit) È™i aranjatul părului. Am plecat de acolo cu bucle extrem de naturale, făcute cu peria, de care m-am bucurat È™i în următoarea zi. 

La oja semipermanentă am renunÈ›at cam 8-9 zile mai târziu, când îmi crescuseră deja unghiile. M-am întors la oja obiÈ™nuită, în primul rând pentru că în perioada asta nu am găsit niciun loc liber la salon, iar în al 2-lea, pentru că nu am momentan timp să merg la fiecare 10 zile la salon pentru retuÈ™. Spun 10 zile pentru că îmi cresc unghiile repede, dar pentru cineva care nu are problemele astea, cred că e o invenÈ›ie de mare ajutor. 


Și pentru că mi-ar plăcea să încercaÈ›i È™i voi serviciile lor, vă reamintesc că pe facebook am dat drumul unui concurs al cărui premiu este un voucher de 100 lei. Regulile de înscriere sunt simple, aÈ™a că nu uitaÈ›i să aruncaÈ›i un ochi. 


Iar de încheiere, pentru că nu am apucat încă să pregatesc un articol cu haul-ul de Black Friday, vă las cu câteva cuvinte cheie, o poză È™i promisiunea că vă povestesc despre fiecare în detaliu. 
Am cumpărat multe.. muuuulte produse de la Jolidon, un aparat foto nou È™i un telefon. Am mizat pe un Nikon D5300 de la F64 - aÈ™a că sperăm la poze mai reuÈ™ite de acum înainte.  


Până la urmatorul articol vă urez sărbători fericite, să vă bucuraÈ›i alături de cei dragi È™i numai gânduri bune, de aici, de dincolo de ecran. 

Crăciun Fericit!

Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes