Rujuri în culori tomnatice - Cupio

Pentru că temperaturile ce băteau spre 30 de grade în septembrie nu m-au convins de venirea toamnei, abia acum am simțit că a venit momentul să vă povestesc despre nuanțe desaturate, arămii, arome puternice și gust de pumpkin spice latte. 

Azi voi păstra focusul mai mult pe partea de make-up, mai exact asupra unor produse pe care le-am tot purtat în ultima perioadă (iar dacă mă urmăriți pe facebook probabil că le-ați ai văzut). 

Când vine vorba de înfrumusețare, eu am mers întotdeauna pe ideea că îngrijirea tenului primează, iar make-up-ul este o completare ce se poate extinde atât de mult pe cât îți dorești.
Deși îmi place enorm și make-up-ul ochilor - mai ales când e colorat și un pic altfel decât vedem mereu în jurul nostru (aruncați un ochi peste instagram-ul Danei pentru a vedea la ce mă refer) - în alegerile mele de zi cu zi, prefer să mă rezum la un gel de sprâncene, un ruj și eventual un concealer. Iar printre cele mai folosite rujuri ale mele din ultima perioadă sunt 3 nuanțe din gama Pro de la Cupio. 


Nu sunt singurele rujuri tomnatice pe care le dețin (chiar de curând am pus mânuța pe un YSL Tatouage Couture care este ge-ni-al și despre care vă voi povesti curând) dar au cateva calitați care mă conving să le iau cel mai des de pe raft.

Toate 3 fac parte din gama Make-up Pro, daaaaar să nu vă lăsați păcălite de faptul că ar fi la fel. În momentul în care am făcut primul swatch cu ultimele 2 nuanțe ajunse la mine, mi-am dat seama că fac parte din secțiuni diferite: Matte și Mega Matte


Gama Matte cuprinde 10 nuanțe - de la nude la roz și roșu de diferite intensități, iar textura este superbă. Alunecă ușor pe buze și sunt extrem de pigmentate: un strat este de obicei îndeajuns pentru a obține exact nuanța din baton. Mirosul nu este unul care să-mi placă în mod deosebit (mi se pare că seamănă cu unele rujuri Estee Lauder) dar nici nu mă deranjază. 

În schimb, partea care m-a convins definitiv este dată de modul de purtare a produsului de-a lungul zilei. Deși o singură aplicare nu este îndeajuns pentru întreaga zi, culoarea dispare frumos și uniform de pe buze - nelăsând în urmă linii de contur mai închise sau mijocul buzelor "chel" de orice culoare. Apropo, eu m-aș aventura să zic că e mai degrabă un ruj velvet-matte, nu chiar mat după regulile obișnuite. 

Este un ruj confortabil, care nu se depune în liniile buzelor și nu usucă excesiv (nu este lip perfector-ul meu de la Clarins la capitolul hidratare, dar nici nu lasă în urmă uscăciunea obișnuită a rujurilor mate). 

Pe parte de rezistență la transfer - ajută dacă tapotați un pic buzele după aplicare cu un șervețel (nu vă faceți probleme, nu se va duce din culoare). Nu este transfer proof, dar nu va lăsa urme puternice de culoare pe căni și pahare - așa că nu reprezintă o problemă pentru mine. 


Nuanțele pe care le am eu sunt Cinnamon și Raisin (în această ordine de la dreapta la stânga) și mi se par absolut perfecte pentru a completa o băutură caldă - fie ea ciocolata, vin sau un latte aromat. 
Cinnamon este o nuanță de cărămiziu, foarte caldă, ce arată extrem de mișto pe un ten cu subton galben sau neutru, iar Raisin este un cărămiziu - burgundy foarte frumos, potrivit oricărui subton. 


Ultima nuanță, Shiraz (prima de la stânga la dreapta în poza cu swatch-urile) face parte din gama Mega Matte și păstrează o mare parte din calitățile rujurilor de care vă povesteam anterior: se comportă și dispare de pe buze la fel de frumos și uniform și nu se strânge în liniile fine de pe buze. 

Ca și diferență majoră ar fi faptul că batoanele mega matte sunt ceva mai dure, iar la aplicare este nevoie de 2 straturi pentru a obține nuanța închisă din tub. Daaaaaaar, în mod surprinzător iubesc aspectul acesta, pentru că îmi permite să port și o nuanță un pic mai deschisă - dacă merg pe varianta unei singure aplicări. 

Este extrem de uniformă nuanța indiferent de cantitatea de produs aplicată, iar asta permite o versatilitate enormă. Rezistența la transfer și durata de viață este tot pe acolo - poate o idee mai bună la Mega Matte.
Nu aș putea spune care dintre cele 2 game îmi place mai mult - dar, cum am deja 2 nuanțe dintr-una, drept ar fi să ajung la măcar același număr și cu cealaltă, nu? Întrebarea ar fi dacă să aleg un nude (Shinny Deep maybe?) sau un violet?


Toate rujurile pe care le-am menționat costă cam 60 lei/bucata dar mie mi se pare că merită prețul cu vârf și îndesat. În plus.. vine black friday și nu trebuie scăpat din vedere site-ul. 

Voi... ce rujuri preferati pentru toamna? 
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes