Green Lab - cine sunt și ce ne învață despre skincare

Înainte să plec în vacanță am fost la un eveniment extrem de fain - unde am făcut cunoștință oficial cu un brand nou - intrat de nu foarte mult timp pe piața produselor dermato-cosmetice, dar care are un potențial enorm. Și cum nu vreau să păstrez doar pentru mine informațiile - vă voi povesti câte ceva despre ce s-a întâmplat acolo, ce am aflat nou și mai ales, ce se întâmplă cu gama lor de produse. 



Brandul de care vă spuneam - anume Green Lab - este unul produs în Timișoara (motiv de mare mândrie pentru subsemnata) și este gândit de niște omuleți extrem de mișto - ce au cunoștințele farmaceutice necesare pentru a gândi produse dermato-cosmetice ce pot ușor concura cu ce găsim pe rafturile oricărei farmacii. Mă hazardez să spun asta de acum pentru că mi-am băgat de ceva vreme nasul în cremele și demachiantul lor, iar pielea mea de domniță sensibiloasă nu s-a plâns defel. 



Acum, mai în glumă, mai în serios - produsele sunt faine, iar eventul a fost extrem de educativOrganizatorii au făcut tot posibilul să creeze o atmosferă plăcută, în care să ne simțim bine, să povestim și... să mîncăm cele mai delicioase prăjituri. Nu pot păstra pozele doar pentru mine - pentru că atât decorul cât și mini barul au fost ge-ni-a-le (aflu responsabilul și revin cu informații iar Kytty Lupu de la Creativ Design by Kytty este responsabila) așa că fac o pauză pentru a vă lăsa și pe voi să admirați ce a fost acolo.





Ne-au povestit despre fiecare dintre ingredientele active din gama Pure Stem: de la antioxidanți, la uleiuri, la starul serii - celulele stem (care, contrar unor mituri, au origini cât se poate de vegetale).
Eu încerc să învăț cât de mult pot despre ingredientele cosmetice, tocmai pentru că mi se pare mai relevată lista de pe spatele cutiei decât promisiunile mai mult sau mai puțin realistice din descrierile oficiale. 

Dincolo de vitamina E, ingredientul care mi-a atras atenția cel mai mult este Resveratrolul - el fiind puternic antioxidant și inhibând acțiunea radicalilor liberi. Numai bun de pus sub un SPF aș zice eu. 

Celulele stem sunt provenite din trandafiri Alpini și stimulează regenerarea celulelor epidermice (pielea noastră dragă, ce trebuie să ne țină o viață). Ajută și la protejarea barierei naturale a pielii - de care vă tot spun eu că trebuie să aveți grijă pentru că vă salvează de o grămadă de probleme. 

Alantoina - un alt ingredient prezent în produsele Green Lab - ajută la calmarea iritațiilor și la reînoirea celulară. Așa că dacă vă știți cu tenul sensibil, puteti sa va bucurați de prezența lui.


O mulțime de informații puteți găsi și pe blogul lor așa că nu ezitați să aruncați un ochi și acolo. Iar dacă nu găsiți informația pe care o căutați, sunt convinsă că nu vor ezita să vă răspundă la întrebări. Eu nu m-am sfiit să-i bombardez și cu întrebări legate de ingrediente sau neclarități pe care eu le aveam.
Daaaar, să ne întoarcem la ce înseamnă produsele Green Lab din gama Pure Stem.

În momentul de față gama are doar 3 produse: 2 creme pentru ten (de zi și de noapte) și un produs demachiant. Pare puțin, dar simt nevoia să spun că apreciez faptul că nu s-a făcut rabat de la calitate doar pentru a aduce pe rafturi o colecție numeroasă.
Orice produs cosmetic care ajunge la noi, utilizatorii finali, are în spate o cantitate enormă de muncă - atât la partea de formulare, cât și pe partea de producție, distribuție, marketing și nu numai. 



Primul lucru care mi-a atras atenția a fost ambalajul produselor - care întrunește toate criteriile mele: este airless și are pompiță pentru dozaj. Asta înseamnă că nu mai îmi bat capul că ar putea intra bacterii, sau că produsul și-ar pierde proprietățile înainte de data de expirare. 

Defapt, și cele 12 luni de valabilitate de la deschidere sunt trase defapt de păr, pentru că acest tip de ambalaj păstrează produsul ca nou și după deschidere (nu intră aer, iar plasticul opac nu lasă nici lumina să agreseze în vreun fel ingredientele active).
Defapt, ca să vă spun un secret, eu nu am nicio problemă în a folosi produsele depozitate astfel timp de 24 de luni - cât este perioada lor obișnuită de valabilitate - tocmai pentru că am siguranța că nimic nu li se poate întâmpla. 

Despre demachiant vă spun atât: are pompiță, un ph de 5.5 - perfect pentru o curățare blândă - și am trecut de jumătatea sticlei (da, eu, care nu am folosit altceva în afara balsamurilor demachiante de cel puțin un an și jumătate).

Eu testez de ceva vreme produsele, dar am așteptat să treacă cel puțin minimul celor 28 de zile necesare țesutului pentru a se reface și a putea beneficia de schimbări vizibile. 




Nu mai insist momentan cu alte detalii - pentru că aș vrea să vă povestesc cât de curând despre câteva principii de îngrijire după care eu trăiesc și, pe care, produsele Green Lab s-au pliat perfect. 
Dar până atunci, dacă vreți să aflați mai multe, nu uitați să aruncați un ochi pe site - sau în farmacii/unele magazine naturiste. 

Mi-ar plăcea mult să știu ce vă convinge pe voi să încercați produse noi, și, mai ales, ce așteptări aveți de la ele. Iar dacă v-ați întâlnit deja cu Green Lab în căutările voastre, cum v-ați înțeles cu produsele?
Share:

1 comment :

  1. Am incercat crema de noapte cu care nu prea m-am inteles asa ca i-am daruit-o mamei si demachiantul, de care am fost tare multumita, tenul nu-mi era uscat dupa folosire iar zona ochilor nu mi-a fost iritata..ceea ce m-a incantat deoarece in ultima perioada este o zona sensibila pentru mine iar despre miros.. nu-mi displace :D

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes