Life lately - Iulie 2017

Am revenit cu un nou articol din seria "life lately" pentru că deja s-au adunat o mulțime de lucruri de care aș vrea să vă povestesc. Intră aici filme, evenimente, noutăți, sau pur și simplu câteva lucruri din viața mea. 

Voi începe, ca de obicei, cu parte de filme - pentru că am ajuns să transform mersul la cinema într-o activitate ce se întâmplă pe cât de des posibil. Sau când nu ajung, rezolv acasă, cu o pungă de popcorn și un smoothie. În ultima lună am ajuns la IMAX la Wonder Woman - un film marca DC care trebuie văzut. Este un pic altfel față de majoritatea filmelor cu super eroi, și cam în aceeași temă cu următoarea recomandare. 

Al doilea film la care am ajuns la IMAX este Dunkirk - dramă ce prezintă o bucată din cadrul celui de-al doilea război mondial.
În regia Christopher Nolan (pe care eu îl ador) - Dunkirk este o adevărată capodoperă cinematografică. E un film senzorial, cu o coloană sonoră incredibilă (Hans Zimmer, jos pălăria) - care transmite perfect atmosfera de război: 400 000 de soldați departe de casă, emoțiile celor ce le simt lipsa, speranța de a fi salvat, disperarea de a vedea cum ți se scurge viața printre degete, frica de a nu dezamăgi.

Este un film diferit de tot ce a regizat Nolan anterior, dar care poate primi lejer titlul de "cel mai bun film" al său și, aș adauga eu, cel mai bun film de război din ultimii foarte mulți ani. Așa că dacă încă nu l-ați văzut, dați o fugă la IMAX, pentru că este un film de nota 10. 



Am fost de curând și la un eveniment Cupio - lansarea noilor rujuri lichide din gama MUAH! - despre care v-am povestit deja pe blog. A fost un eveniment reușit, unde am ajuns să cunosc câteva bloggerițe timișorene pe care nu le întâlnisem cu alte ocazii - și unde am încercat toate nuanțele turbate care erau disponibile în gamă. Pentru swatch-uri complete vă trimit la articolul Ancăi, care a reușit să prindă în poze toate nuanțele. Și, în caz că nu mă recunoașteți, eu sunt duduia din colțul drept, în camașă albastru-verzuie. 

Fiind vară și având ceva mai mult timp liber la dispoziție, am început și alte activități, mai pentru sufletul (și corpul) meu. M-am reapucat de sport - și încerc să mă țin de un program de 5 zile/săptămână, iar cu fiecare ocazie încerc să ajung la ștrand, bazin, sau orice alt loc ce implică bălăceală. Am ajuns și la un tratament facial la clinica DermoSim - primul pe care îl fac într-un cabinet cosmetic, și am înțeles, într-un final, de ce toată lumea își dorește din când în când câte o zi la spa. 


O chestie foarte faină care mi s-a întâmplat în ultima perioadă a fost să întâlnesc persoane faine, pasionate de ceea ce fac și care încearcă să aducă în industria dermato-cosmetică produse noi, naturale, făcute cu suflet. 
Am stat la o poveste cu omuleții din spatele Green Lab - un brand nou, gândit pentru noi și în același timp, în echilibru cu natura. După vreo 2 ore de povești am plecat încântată de noua prezență pe scena cosmeticelor și cu așteptări foarte mari pe viitor. Sigur voi reveni cu informații despre ei cât de curând, dar până una-alta, vă invit să aruncați și voi un ochi la ei pe site sau pe facebook. Iar dacă aveți curiozități nu ezistați să le scrieți pentru că sunt mereu gata să povestească despre principiile din spatele produselor, sau să vă lămurească neclaritățile. 


Tot în ultima lună au ajuns la mine și câteva lansări noi, precum și alte produse sau accesorii numai bune pentru vară. 
Despre produsele cu SPF de la Bioderma din gama Nude Touch v-am spus deja câteva cuvinte, dar un articol mai detaliat este în draft și așteaptă să fie terminat în perioada următoare. 


Lip stain-ul de la Melkior este și el o altă noutate a verii. Eu l-am încercat de curând și îmi place atât aplicarea cât și modul foarte lejer în care se simte pe buze, așa că presimt că îl voi purta în această vară destul de mult. 


BU m-a provocat să fiu mai activă, iar această campanie a lor m-a inspirat și să vă povestesc un pic despre activitățile sportive pe care le fac de obicei. Dacă ați ratat subiectul, sau nu ați aflat încă despre concursul lor, vă las aici articolul cu pricina. 
Și având în vedere că vara port des sandale, pielea tălpilor are nevoie de un pic de ajutor pentru a rămâne în formă - iar Bottega Verde a oferit kit-ul perfect pentru a face față acestui challenge. 



Am făcut și eu câteva mici cumpărături - de la Secom, Farmacia Tei, BeautyBay sau tocmai din Koreea. Defapt, dacă mă uit cu atenție, sunt chiar ceva mai multe produse decât am impresia la o primă vedere - așa că s-ar putea să fie timpul pentru un articol de tip haul. 
Dacă v-ar interesa așa ceva, dați-mi de știre - și spuneți-mi și dacă vreți să vă povestesc despre modul de transport al produselor, respectiv despre cum m-am înțeles cu ele. 


Mă opresc aici cu scrisul, dar ne recitim în weekend, când urmează să revin cu un articol nou. Dacă aveți o dorință anume, nu ezitați să-mi scrieți și voi încerca să răspund câââât mai curând. 
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes