Cupio - noile rujuri lichide MUAH!

Un aspect care mă bucură din ce în ce mai mult în ultima perioadă e că orașele de la noi, fie ele mai mici sau mai mari - au început să prindă viață. Sunt organizate evenimente pe o mulțime de subiecte, festivaluri, întâlniri ale comunităților interesate de una sau de alta. 
Și Timișoara face pași înainte în domeniul acesta, și mă bucur să găsesc branduri locale care susțin această mișcare. 


Așa că astăzi vă povestesc câte ceva despre specialiștii noștri de make-up, dar care, bineînțeles, sunt de găsit la nivel național: Cupio. E vorba de o companie ce există din 2011, care a început cu comercializarea produselor profesionale pentru saloane, dar care în timp și-a mărit portofoliul, pentru a face față și cererii clienților.

Weekend-ul trecut au organizat un party foarte mișto - pentru lansarea unei noi colecții de rujuri lichide mate, sub titulatura MUAH! Au strâns la un loc o mulțime de bloggerițe de beauty și fashion de pe meleagurile bănățene - motiv de bucurie pentru mine - pentru că îmi doream să cunosc și alte fete faine de pe aici. 


Ei, nici nu am ajuns bine la locația evenimentului și deja mi-au atras atenția cele 2 vedete ale serii: rujurile și prajiturile (ultimele fiind absolut delicioase). Am scos aparatul foto și am încercat să trag câteva cadre - sper să nu mă judecați prea tare pentru fotografii - dar este o jucarie nouă și încă încerc să-i dau de capăt. 

Revenind la rujuri - colecția cuprinde 12 nuanțe - și are un spectru destul de larg, dar purtabil. Găsim câteva nuanțe de nude, roz-uri, mov-uri și, vedeta absolută, roșul "50 shades of red" care a cucerit inimile majorității fetelor prezente. 
Eu am mers, ca de obicei, spre nuanțele închise (sau turbate) deși îmi tot spun că ar trebui să experimentez și cu ceva mai neutru - dincolo de make-up cu accente goth sau pop artsy. 



Nu am reușit să înghesui toate swatchurile pe mână în cadrul evenimentului, dar sigur voi reveni cu un articol mai detaliat, în care să vă spun și părerile mele finale, după o purtare mai îndelungată. 
Oricum, ca și prima impresie pot să spun că am fost impresionată de pigmentația rujurilor care este over the top. Pe buzele mele s-au simtit un pic uscate - dar asta poate fi și datorită faptului că le-am aplicat pe buze deshidratate - pentru că purtasem toată ziua un alt ruj mat. Le voi încerca în perioada următoare - cu sau fără balsam de buze - într-un strat sau mai multe, tocmai pentru a vă putea da cât mai multe detalii. 

Eu am momentam primele 2 dintre nuanțele din imaginea de mai jos, dar vreau neapărat să încerc și un roșu închis - probabil Dirty Dancing sau Call me. 

Swatch: Beauty and the Pink, Bad Girl și 50 Shades of Red
Prețul este unul prietenos - 29 de lei - și produsele sunt de găsit atât online cât și în magazinele Cupio. Nuanțele apar și pe cutii - dar aș recomanda să căutați swatch-uri înainte să le cumpărați sau, să vă pregătiți pentru nuanțe un pic mai închise sau mai puternice decât par la prima vedere.


În mod normal eu sunt adepta rujurilor foarte sheer, sau a stain-urilor (fie ele în culori neon sau naturale) dar pigmentația gamei MUAH! chiar m-a făcut curioasă.
Momentan folosesc Matte Shaker de la Lancome pentru a-mi satisface necesitatea de culoare atunci când vreau ceva mat - dar voi vedea curând cum se comportă noile achiziții.

Pe voi ce rujuri mate v-au convins - și prin ce?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes