Derma E - Hydrating night cream - review

Dacă mă urmăriți de ceva vreme, probabil știți deja că greu îmi schimb produsele de bază pentru îngrijirea tenului - și că având o piele mai sensibilă, nu rezist la orice tip de ingrediente. Motiv pentru care, atunci când ajunge la mine un produs nou, de obicei trece prin etapele aplicării pe mâini, decolteu sau gât înainte de a-l aplica pe ten. 

De produsele Derma E auzisem câte ceva în perioada în care cumpăram des de pe iHerb, dar nu am încercat nimic înainte să ajungă să fie distribuite și în România. 


Crema de noapte cu acid hialuronic este un produs recunoscut pe piața naturistă americană, așa că m-am bucurat când a ajuns la mine în urmă cu câteva săptămâni. A trecut testul inițial, motiv pentru care am ajuns curând să o folosesc și pe ten. Nu am renunțat la aplicările pe gât sau decolteu în primul rând pentru că vorbim de un produs care vine într-o cantitate destul de generoasă - 56g față de 40 cum sunt eu obișnuită. 

Mai contribuie la asta și ambalajul nu tocmai iubit de mine (borcănel) care permite expunerea produsului la aer și duce la o degradare mai accentuată a unor ingrediente. De obicei, când folosesc produse ambalate astfel nu mai țin cont de cele 12 luni de valabilitate care apar pe ambalaj, ci încerc să termin produsul mai repede. 


Având un ten uscat, mai ales în timpul iernii, crema asta mi s-a potrivit mănușă - mai ales când afară era frig sau bătea vântul. La început o foloseam seară de seară, iar rezultatul era o piele moale, hidratată și fără probleme dimineața
Între timp, încălzindu-se afară, tenul meu a devenit mai mult mixt cu tendințe de uscare, motiv pentru care am rărit un pic aplicarea pe ten - iar acum folosesc produsul o dată la 2-3 zile, în funcție de cum simt nevoia. Pe gât și decolteu o aplic seară de seară și îmi plac mult efectele: pielea e hidratată și parcă nu se mai formeaza dungi vizibile atunci când dorm în poziții mai puțin prietenoase. 

Nu mi s-a întâmplat să îmi declanșeze formarea de coșuri sau alte probleme, deși am auzit și păreri conform cărora ar putea avea efecte de gen la tenurile grase/susceptibile la probleme cu sebumul. Deci, dacă vă recunoașteți în vreuna dintre categoriile de mai sus, v-aș recomanda să vă îndreptați înspre un produs mai puțin emolient. 


Este o cremă alb-piersicie, cu o textură densă, care, surprinzător se absoarbe destul de repede. Nu e nevoie de o cantitate mare la aplicare pentru că alunecă ușor pe piele și se întinde fără nicio problemă.


Dincolo de parfum (care din fericire este ultimul pe listă) ingredientele sunt foarte ok. Conține sodium hyaluronate care ajută la menținerea apei în piele și care ajută la imaginea mult dorită de ten "plumped". Tot pentru același scop conține și glicerină (un umectant foarte bun). 
Mai găsim anitoxidanți, vitamina A și E precum și aloe și allantoin care au efect anti-iritant. Cred că dacă are avea și un ambalaj mai ok (Derma E, pe când punem și pompițe/tub?) ar fi lejer alegerea mea pentru minim 3-4 luni/an. 

Prețul este de aproape 120 lei, nu tocmai mic, dar cumva de așteptat având în vedere că este un produs american ce trebuie adus nu tocmai de la o aruncătură de băț. Crema o găsiți în România pe site-ul oficial, iar diferența de preț față de iHerb (sub 20 lei) nu prea justifică drumul spre poșta vamală sau curierul mult prea scump. Ca să nu mai spun de TVA care se plătește la fiecare comandă din afara UE.

Alt punct care cred că ar trebui menționat e faptul că este o cremă vegană și cruelty-free. Știu că în România aceste subiecte nu sunt foarte discutate, dar sunt aspecte pe care eu le apreciez - și spre care sper că va tinde încet toată industria de frumusețe. 

Voi ce preferințe aveți când vine vorba de produsele pe care le folosiți? Contează și partea de eco/natural sau doar eficiența lor?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes