Absolute me - Care este povestea ta?

De câteva zile mă tot gândesc să vă arăt colecția mea de parfumuri și să vă povestesc despre preferatele mele, dar parcă nu știu de unde exact să încep. O simplă descriere a aromelor mi se pare fadă, așa că am decis ca, înainte de toate, să vă povestesc despre relația mea cu parfumurile. 

Prima aromă pe care am ales-o a fost dată de numele parfumului - Northern Lights - pentru că mi se părea mie că definea ceea ce mă atrăgea mai mult și anume o bucată de lume pe care îmi doream enorm să o văd. În timp, motivele care m-au făcut să aleg un parfum sau altul, s-au schimbat. 


Parfumul este acum produsul care mă poate ajuta să mă prezint înainte să vorbesc. E ca o haină pe care o îmbrac în fiecare dimineață, ținând cont de vreme, de destinație și mai ales, de mine. Mă ajută să mă simt mai feminină sau mai puternică, exact în același mod în care lenjeria frumoasă - deși invizibilă la exterior - ajută la crearea unei stări de bine. 

Simt că fiecare parfum în parte spune măcar o poveste: povestea persoanei care îl poartă în acel moment. Ca și cum ai deschide o carte și în loc de litere imprimate ai găsi o imagine vie - iar dacă v-ați uitat la Harry Potter în copilărie, aș face o paralelă cu ziarele magice. 


Ei bine, echipa BU știe că parfumurile sunt mult mai mult decât esențe înmagazinate în niște sticluțe, așa că odată cu lansarea unui nou parfum - Absolute Me - ne-au adus și un tool fain, menit să ne ajute să ne spunem propria poveste: despre feminitate, mister, despre personalități unice. 

Mi-am făcut cont pe site-ul campaniei și voi încerca să-l updatez zilnic - nu cu arome, pentru că nu știu cum să le surprind digital, ci folosind culori, forme și mici bucăți din viața mea. Astfel, la mijlocul lunii mai - să pot să-mi compar povestea, așa cum o văd eu, cu povestea pe care mi-o transmite parfumul. 


Iar apoi, mă voi întoarce pe blog și vă voi povesti vouă despre parfumurile mele preferate și despre poveștile spuse de fiecare dintre ele. 

Dar până atunci, vreți să încercați să vă puneți în imagini povestea? Dați-i și o aromă parfumată, și s-ar putea să vă fac și eu o surpriză. 
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes