LookFantastic BeautyBox - Martie 2016

Zilele trecute a ajuns la mine beautybox-ul lunii martie de la LookFantastic. A venit cu un pic de întârziere, dar asta probabil pentru că nu l-au expediat chiar în prima zi a lunii, iar apoi a prins weekend-ul pe drum. 

Dar aÈ™teptarea a fost răsplătită cu vârf È™i îndesat, pentru că produsele lunii acesteia sunt miÈ™to È™i merită fiecare bănuÈ›. 


Revista Elle ceva mai groasa decat de obicei - poate cu ocazia zilei internaționale a femeii. Are și un interviu cu Emma Watson - duduie care mie mi-a plăcut întotdeauna, așa că mi-am permis și câteva minute de rasfoială și lectură ușoară.

Ca de obicei - sunt 6 produse: 3 miniaturi È™i 3 full size, iar luna asta, balanÈ›a înclină în favoarea produselor de skincare, aspect care nu poate decât să mă bucure. Toate produsele sunt alese dintre preferatele editorilor revistei de fashion si beauty - aÈ™a că să vedem ce au pentru noi. 




Și pentru că tot sunt puține produse de make-ul vom începe cu ele.
Concealer-ul Pür Minerals - Disappearing Act 4 in 1 - vine în nuanÈ›a Light (a 2-a din cele 6 disponibile). Eu numai ce am pus mânuÈ›a de curând pe concealerul SkinFood (pe care îl iubesc pentru zona cearcănelor) aÈ™a că nu am apucat să-l folosesc pe acesta. Dar am înÈ›eles că ar fi foarte ok pentru a acoperi imperfecÈ›iunile de pe restul feÈ›ei, aÈ™a că presimt că voi baga pensula în el cât de curând. 


St. Tropez - Instant Tan Gloss este poate produsul care mă atrage cel mai puțin din toată cutia - asta probabil pentru că nu sunt un mare fan al tenului bronzat (fie el și artificial). Dar cum nu este defapt un autobronzant, ci doar make-up, mă mai gândesc dacă să îl încerc, sau să îl adaug ca și cadou într-un giveaway pentru persoanele ce își doresc o piele parcă ceva mai sărutată de soare. Voi ce ziceți?


Următoarele 2 produse sunt - spre bucuria mea - 2 măști.
Una pentru zona ochilor, de la Starskin, pe care abia aÈ™tept să o folosesc (v-am mai spus că mă dau foarte mult în vânt după genul acesta de măști de ochi?). Defapt, dacă aÈ›i încercat asemenea măști È™i v-au plăcut, let me know - chiar sunt în căutarea unora pe care să le folosesc dimineaÈ›a, înainte de a merge la lucru/È™coală. 

Cea de-a 2-a este o mască de păr de la HeatCure - într-o cantitate destul de generoasă. Eu am tăiat încă vreo 15 cm de păr de curând (iar acum mă bucur de un bob lung), aÈ™a că nu voi folosi produsul prea curând - dar îl voi păstra pentru o perioadă mai agresivă cu suviÈ›ele mele - să văd dacă chiar face ce promite. 


Ultimele 2 produse - care mă și bucură cel mai mult sunt dedicate îngrijirii tenului:

Crema Caudalie Vine Active 3 in 1 este un produs travel size de 15 ml (destul să-È›i faci o părere aÈ™ spune eu) È™i care promite să fie exact ce are nevoie pielea supusă la condiÈ›ii urbane nu tocmai favorabile. M-am uitat rapid È™i peste ingrediente È™i am fost fericită să văd că nu conÈ›ine alcool - ingredient găsit destul de des în produsele Caudalie. 

SkinChemists 24h Aqua Repair Facial Serum vine în generoasa cantitate de 30 ml È™i promite hidratarea tenului fără a-l încărca. Este primul produs pe care am înecput să-l testez È™i voi reveni cu primele impresii curând - într-un articol In&Outs. 

Detalii despre comanda acestui tip de BeautyBox nu voi mai scrie aici, dar găsiți în detaliu la finalul articolului din luna februarie.
Ce părere aveți? Merită cele 13 lire plătite luna de lună pentru a încerca genul acesta de produse?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes