LookFantastic BeautyBox - februarie 2016

Vă povesteam pe facebook că am găsit un BeautyBox care m-a convins, motiv pentru care mi-am și făcut un abonament de 12 luni. Este vorba de cutia de la LookFantastic - care mi se pare cea mai faină de pe piață (dintre cele ce pot fi trimise și în Ro) - așa că lună de lună vă voi arăta ce conține și voi povesti despre produsele pe care apuc să le încerc.


Ediția de februarie este Runaway Ready - iar o parte dintre produsele primite au un hint de "modeling". Cutia în care vin este foarte calitativă și elegant - putând ușor fi refolosită pentru stocarea altor produse, sau pe post de cutie de cadouri. 
În colet, găsesc în fiecare lună și revista Elle în format mai mic - printat special pentru BeautyBox - un touch foarte mișto care îmi dă posibilitatea să și răsfoiesc ceva atunci când nu stau pe net și nu am vreo carte pe aproape. 


În fiecare cutie sunt câte 6 produse - dintre care 3 sunt în format full size, astfel, valoarea cutiilor trecând lejer de 50 de lire (adică de cel puțin 3-4 ori mai mult decât costul cutiei). Uneori, la unul dintre produse pot exista variații de la o cutie la alta (ex masca pentru ten sensibil vs masca pentru ten uscat) - dar de obicei produsele sunt constante. 


O surpriză a cutiei de februarie este cutia de vitamine Catwalk Queen ce conține 30 de capsule - îndeajuns pentru o cură de 2 săptămâni. Eu nu prea tind să consum suplimente alimentare, dar astea promit că ajută la sănătatea pielii și părului - iar cum în ultimele luni am tot avut probleme cu ultimul, nu văd de ce nu le-aș da o șansă. 



Apar în cutie și 2 produse pentru ochi - ambele în format full size. Icy Magic Roll On de la Polaar este un produs care promite să hidrateze zona ochilor și să ajute cu tratarea cearcănelor și a puffiness-ului. Nu știu ce să zic pe partea de hidratare - mie nu mi se pare nici pe departe destul - dar cred că ar putea un oareșce efect în luminarea zonei de sub ochi. 
Spun asta pentru că asemenea cremei Even Brighter Eyes de la Clinique, produsul de mai sus are particule strălucitoare/iluminatoare foarte mici care, adăugate unul anticearcăn corector dau un efect mișto. Ca să nu mai spun ca e foarte plăcut de aplicat pe piele, datorită bilei de metal care mie îmi place enorm. 

Al doilea produs pentru ochi este un fard lichid/cremă Model Co Eye Lites într-un bronz metalic foarte fain. Pigmentația produsul e foarte bună, iar aplicația destul de ușoară. Trebuie lucrat totuși destul de repede cu el, pentru că odată uscat, nu mai poate fi blenduit. 
De rezistență nu pot spune mare lucru, pentru că nu am apucat sa-l port pentru o perioadă mai lungă. 


This Works - Stress Check Breath In este în format mini - și promite să ajute la un somn mai bun, și la relaxare. Nu l-am încercat încă, dar sunt curioasă dacă chiar va ajuta la partea cu somnul, pentru că acolo chiar am nevoie de un pic de ajutor. 

Masca Borghese Fango vine și ea tot în format mini - și este destinată atât tenului cât și corpului. Eu am nimerit varianta originală - care promite să curețe porii, dar fără să usuce tenul. Încă nu am desfăcut-o, dar, deși mini-size, are destul produs cât să îmi permită 2 folosiri pe ten, sau una pe ten și piept. 


Despre The Ordinary probabil că ați mai auzit - mie mi se pare că văd produsele lor peste tot în ultima perioadă - așa că mă bucur că am descoperit unul și în cutia mea. Este vorba de crema hidratantă Natural Moisturising Factor + HA care promite hidratare instantanee. Are o formulă ok, fără parfum sau uleiuri esențiale și conține acid hyaluronic. O voi introduce curând în rutina mea și voi reveni cu impresii. 

Și acum, de final, voi da și câteva detalii tehnice care vor fi de ajutor în caz că vă tentează să vă abonați la cutiile LookFantastic. 
Prețul lor este între 13 lire (abonament 12 luni) și 15 lire/lună (o singură lună) în funcție de tipul de abonament. Banii nu se plătesc toți la început, ci vi se vor retrage automat din cont la începutul fiecărei luni, când este trimis coletul.

În mod normal, spre România, transportul costa 9 lire (chiar dacă scrie mare FREE pe site, țara noastră este o excepție de la regulă), dar, în cazul unui abonament, acest transport se plătește doar la prima cutie sau la comanda inițială (în cazul în care comandați și altceva în afară de BeautyBox - plătiți doar transportul acelor produse).
Coletul ajunge în 3-4 zile de la expedierea sa, prin curier. În cazul în care prima comandă are peste 75 de lire, transportul este gratuit de la început.


În fiecare colet veți găsi o cutie cu 6 produse (3 full size) și o revistă Elle. Abonamentul se reînnoiește automat la final - dar dacă vreți să îl opriți, puteți foarte ușor rezolva asta din contul personal de LookFantastic
Dacă vă BeautyBox-ul, sau orice alt produs de pe #LF, vă recomand să folosiți codul meu POPESCU-R6 pentru o reducere de 15% și care îmi aduce și mie credite pe site. :)

Voi ați găsit alte oferte de BeautyBox-uri mai faine? Dacă da, le împărtășiți cu mine în comentarii?
Share:

1 comment :

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes