Gloves in a bottle - review

Cremele de mâini sunt una din dependențele mele - indiferent de temperatura sau anotimpul de afară. Am una pe noptieră, una în geantă, una la lucru pe birou.. și o mulțime altele în dulap, așteptându-și rândul. Fiecare cu textura, mirosul și indicațiile ei. 
Ultima pe care am încercat-o este Gloves in a Bottle - un produs de care mai auzisem în urmă cu ceva timp, dar pentru că nu îmi era la îndemână să îl cumpăr, am tot amânat. 


Ei bine, în urmă cu ceva vreme a ajuns la mine o sticluță de 60 de ml cu miraculosul produs, iar de atunci l-am tot încercat în diverse moduri și combinații.
Prima impresie a venit repede - mai exact la prima aplicare. Are o textură foarte light, de loțiune, care intră extrem de repede în piele și nu lasă absolut niciun film sau reziduu pe piele. E singura cremă pe care am încercat-o vreodată și care lasă instant senzația asta - motiv pentru care a devenit rapid "to go"-ul meu pentru pentru lucru și școală unde, indiferent de ce fac, țin constant mâna pe creion sau pe mouse. 

Având o formulă cu siliconi (dimethicone e al 2-lea ingredient) lasă o senzație de piele foarte fină - dar protejată. Nu are parfum - dar nici nu miroase deranjant - lucru bun mai ales dacă aveți piele mai sensibilă, iritabilă, sau eventual dacă lucrați cu produse cu ingrediente active. 


De fapt, Gloves in a Bottle este recomandat în primul rând persoanelor care suferă de dermatită, alergii, eczeme sau alte probleme ale pielii - iar lista curată de ingrediente susține afirmațiile. 
Din punct de vedere al hidratării, vă spun să nu vă bazați doar pe ea dacă vreți rezultate rapide - pentru că nu acesta este scopul ei. Ce face în schimb, este să protejeze bariera naturală a pielii și să o ajute să-și păstreze în interior apa - deci să nu se deshidrateze. 

Și pentru că, după cum vă spuneam, eu sunt mare fan creme de mâini, am ajuns și la combinația perfectă pentru mine: seara aplic o crema hidratantă normală, eventual combinată cu câteva picături de ulei, iar dimineața și eventual pe parcursul zilei apelez la Gloves in a Bottle. 
Mi se pare că astfel maximizez rezultatele pe care le pot obține cu ea și că am reușit să stau astfel departe de pielea uscată care mă tot stresa.


Ambalajul este simplu și practic: sticluță ce permite scoaterea și dozarea produsului rapid, prin apăsarea capacului. Termenul de valabilitate este destul de lung - 36 de luni - deci destul cât să puteți termina lejer un produs full size (240 ml).
Dacă vă tentează să o încercați, o găsiți online aici, împreună cu mai multe detalii despre motive, recomandări și efecte.


Eu nu m-am ținut de toate recomandările de acolo (cum ar fi reaplicarea o dată la 4 ore) - dar nici că am simțit nevoia de a o folosi de mai mult de 2 (uneori 3?) ori pe zi. 
Și ca o scurtă concluzie personală.. împreună cu tratamentul de unghii de la Sally Hansen face echipa perfectă pentru mâini îngrijite. 
Pentru o clipa am vrut să spun că singurul lucru care îi lipseste este protecția solară - pe care da, eu o aplic și pe mâini constant - dar am aruncat un ochi pe pagina de facebook și am vazut că există și o varianta cu SPF 15. Mă pun imediat să investighez.

Voi ați încercat această loțiune de mâini? Dacă nu, ce căutați într-un asemenea produs?

Share:

1 comment :

  1. Nu am incercat produsul, dar l-am tot vazut. Acum am Bioderma si Cicaplast, pentru ca am probleme mari cu mainile uscate. Vad ca isi fac treaba :)
    Te pup!

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes