Preferatele anului 2016 - body & make-up

Vă promiteam în articolul trecut că urmează să completez seria produselor favorite din 2016 și cu parte de îngrijire a corpului, a părului și cu make-up. Le-am pus pe acestea la comun, parțial și pentru că la 2 dintre categorii nu am prea multe de spus - neapucând să fac prea multe experimente (deși recunosc că ar cam fi cazul). 


Bineînțeles, în timp ce făceam poze mi-am dat seama că ar trebui să vă arăt și ceva parfum sau pensule - motiv pentru care, ce urmează s-ar putea să pară un pic haotic. Încerc totuși să le iau pe rând și să le structurez un pic - iar primele pe lista mea sunt produsele destinate pielii corpului.


Aici nu e nimic foarte complex - gelul de duș, crema de corp și crema de mâini fiind singurele produse constante în rutina mea. Am renunțat la scruburi în favoarea pufurilor de baie sau a burețeilor konjac, iar produsele de întreținere (anticelulitice sau altele de gen) nu m-au convins niciodată. 

Pe parte de geluri de duș rămân în top cele de la Yves Rocher - din care nu ezit să comand câte 10-15 atunci când prind oferte faine online. Cel cu cafea rămâne printre preferatele mele, urmat îndeaproape de cel cu lotus.

Crema de mâini preferată a venit de la Ziaja - și am primit-o cu ocazia Back To School event din octombrie(?). Intră repede în piele, hidratează foarte bine și nu lasă film uleios sau lipicios. Eu am varianta cu proteine de cașmir - într-un tub generos de 75 ml. Mai am puțin din ea, dar cel mai probabil o voi recumpăra. 

Despre crema Ivahidra+ v-am mai povestit deja pe blog. S-a descurcat bine cu pielea mea un pic iritată de temperaturile scăzute și de tratamentele cam violente ce mă scăpau de părul nedorit.


Șamponul cel mai folosit în acest an este cel de la Macadamia: mi-a plăcut enorm și mi se pare ideal pentru un păr mai uscat/deshidratat. L-am recumpărat între timp în varianta de 1l și este veșnic prezent în baie. 

Balsam de păr nu am mai folosit de o perioadă destul de lungă, în schimb uleiul Seward îi ține locul cu succes. Nu mi s-a întâmplat să îmi încarce părul, iar faptul că nu are o aromă prea dulceagă îl face și mai plăcut mie. De câteva săptămâni folosesc și uleiul CHI care este extrem de fain, dar nu l-aș pune primul în top tocmai datorită perioadei scurte de testare. 


Și uite că am ajuns la make-up. Anul acesta am descoperit paletele Zoeva - care sunt de o calitate extrem de bună, iar prețul este imbatabil (undeva la 21 E). Am deja 3 dintre ele, dar cea mai folosită este Blanc Fusion (neașteptat aș zice, fiind singura de care nu eram sigură dacă să o cumpăr sau nu). Are nuanțe pământii, foarte ușor de încorporat în machiajele de zi de zi și un galben strălucitor extrem de pigmentat, care este favoritul meu din întreaga paletă. 
Voi reveni curând cu un review detaliat și swatch-uri pentru fiecare nuanță.


Și pentru că tot vorbeam de farduri, aș vrea să vă menționez și câteva pensule care mi-au plăcut și pe care le-am tot folosit. 
Două sunt tot de la Zoeva - 228 Luxe Crease și 317 Wing Liner - prima folosită pentru blending,iar a doua pentru codițe foarte sharp/pentru sprâncene. 
Cea de-a 3-a pensulă este una simplă, luată din DM de la Ebelin. Este surprinzător de soft și extrem de bună pentru momentele (dese) în care vreau să aplic fard sub genele de jos. Este o pensulă extrem de ieftină (undeva la 9-10 lei) care își face treaba exemplar și care mi se pare mai bună decât surata ei cu aceeași formă din setul Zoeva.


Rămân tot la make-up ochilor (pe ten de obicei nu port nimic, așa că voi sări acea parte) și menționez tușul de la Maybelline care încă se aplică foarte ușor și rămâne pe pleoape cam toată ziua, chiar și fără o bază. 
Mascara-ul They're Real de la Benefit rămâne preferatul meu, cu vreo 3 miniaturi consumate în acest an. Îmi place că este unul dintre puținele care odată uscat pe gene, rămâne acolo până la demachiere. 
Pentru sprâncene apelez de obicei la Make me brow de la Essence - atât din comoditate, cât și pentru efectul natural. Eu am sprâncene veșnic nepensate - iar problemele pe care le am de obicei se rezumă la decolorate și eventual formă stranie dată de somn. 


Pentru buze, deși mă dau în vânt după buze puternice și vampy, m-am văzut întinzând mâna mai des dupa balsamuri colorate. Despre Instant Lip balm perfector de la Clarins v-am povestit: am 4 nuanțe pe care le folosesc prin rotație - este extrem de ușor de aplicat și foarte confortabil. 
A doua mare descoperire este Magic Lip Tint de la TonyMoly - care deși verde în ambalaj, aduce pe buze o nuață roz-magenta care, surprinzător, îmi place extrem de mult. În plus, dacă îi las 30 de minute pe buze înainte să mănânc ceva, le pătează foarte fain, ia culoarea nu se mai duce la fel de ușor. 


Terminând și cu partea de make-up - mai trebuie menționat doar parfumul meu preferat, Black Orchid de la Tom Ford. Știu că se spune despre el că e un parfum greu, pretențios, greu de purtat - dar mie mi se pare că mă îmbracă perfect. Pe pielea mea este puternic și prețios în primele ore, iar apoi parcă se topește, devenind ușor dulceag și rezistând ore întregi în această formă. 
Îl am momentam în vaianta de 30 ml, dar îmi este clar deja că atunci când îl voi termina, voi achiziționa varianta de 100 ml. 

Aici se termină lista preferatelor mele din anul 2016. Pe această cale vă mulțumesc și că mă citiți (și aveți răbdare să ajungeți și la finalul unor articole nu tocmai scurte/coerente) și să vă urez un an nou cât mai fain. 
Aștept în comentarii să-mi spuneți care sunt și preferatele voastre din anul care a trecut.. și ne citim în 2017!
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes