Selecția de iarnă 2016 - arome delicioase și seturi faine

Știu că nu a venit încă luna decembrie - dar cum în magazinele (online sau fizice) au apărut deja lansările specifice sărbătorilor de iarnă - precum și câteva seturi limited edition foarte faine, am zis că este momentul să vă arăt mai pe larg ce mi-a atras mie atenția. 
Voi începe cu colecțiile care au fost lansate special pentru Crăciun - și care au arome gurmande, delicioase, potrivite perioadei. 



Yves Rocher aduce pe raft produse cu arome de Clementine, Merișoare și Migdale precum și Pere și Cacao. Am ajuns deja în magazin așa că am apucat și să vad (și mai ales să miros) cu ce se mănâncă fiecare dintre ele - iar gama cu clementine m-a cucerit iremediabil. Am găsit și un set care conține o lumânare cu aceeași aromă - și care probabil va ajunge pe noptiera mea cât de curând. 

Sunt foarte mișto și celelalte 2 arome - îmi par perfecte pentru a completa emoția de festiv, Crăciun, iarnă, cadouri și căldură la interior. Prețurile sunt și ele foarte ok, iar dacă stați cu ochii pe site-ul Yves Rocher, sau vă abonați la newsletter veți primi și o mulțime de oferte bune. 


De la The Body Shop m-a cucerit gama Spiced Apple - iar anul acesta deja am pus mânuța pe balsamul de buze din gamă (anul trecut am reușit să ratez excat produsul pe care mi-l doream mai mult). Produsele vin la set, sau separat, atât în format normal, cât și în miniaturi, cum este untul de corp de 50 ml (27 lei). 

Seturile lor arată foarte bine, și cred că ar face un cadou foarte inspirat pentru orice persoană de gen feminin. Dacă nu vă tentează merele, mai puteți alege și între Vanilla Chai (aromă dulceagă, potrivită iernii) și Frosted Berries
Ca să nu mai spun că ambalajele în care vin seturile sunt extra drăguțe - numai bune de pus sub brad și eventual de refolosit fie pentru depozitarea altor produse, sau pur și simplu ca decor. 


Seturi foarte mișto găsiți și în magazine de gen Sephora, Marionnaud și Douglas, precum și în DM sau hypermarket-uri. În parfumerii am găsit cele mai mișto oferte la brand-uri de gen Clinique și Clarins - dar și la o gamă largă de parfumuri. Prețurile sunt de la 20 de lei la 300 - pentru toate gusturile și buzunarele zic eu. 
Mai găsiți oferte bune și la Elmiplant (seturi de gel de duș + cremă de corp), Str8, C-THRU sau Tesori D'Oriente. De la ultimul deja am pus pe wishlist un set cu parfum și spumant de baie cu aromă de Mosc alb - preferatul meu. Le găsiți în majoritatea hypermarket-urilor, precum și în DM. 

Plecăm acum pe alte meleaguri, mai exact în UK - iar primul stop este la FeelUnique. Comand de mai mult timp de pe acest site - și vă pot spune că au des reduceri faine + o mulțime de value sets. Au transport gratuit la peste 40 de euro și la final de comandă poți alege diverse mostre sau chiar miniaturi de produse luxury. 


Produsele pe care le-am selectat eu au prețuri de la 8 la 40 de euro și sunt fie colecții de miniaturi care vă permit să încercați mai multe produse înainte de a investi într-un full size, fie seturi unde pentru valoarea unui produs full size primiți încă 2 sau 3 miniaturi. Ca să nu mai spun că majoritatea fie beneficiază de reduceri constant, sau, dacă nu ați comandat de la ei până acum, aveți 15% reducere la prima comandă (indiferent de valoare).


Space NK este un alt site care mie îmi place mult - și de pe care am comandat de multiple ori în trecut. Transportul știu că era undeva la 5 lire în Europa, dar vă permite să vă faceți un card personalizat pe care să adunați puncte la fiecare comandă. 

Seturile care mi-au plăcut mult de la ei cuprind Caudalie, Oskia sau Omorovicza - pentru care am dezvoltat o mică obsesie în ultima perioadă. Iar ca și preț - vă spun doar că sunt mai ieftine decât în magazinul oficial din Budapesta. Setul de la Becca este și el o super afacere, mai ales dacă vreți 2 iluminatoare faine, calitative, fără să plătiți o avere.

Prețurile la această selecție sunt ceva mai măricele - urcând până la 50 de lire, dar merită, mai ales dacă doriți să încercați (sau să dăruiți) produse de tip luxury

Cam astea ar fi alegerile mele pentru sezonul acesta.. Pe voi ce vă tentează?
Share:

1 comment :

  1. Imi plac mult produsele in editie limitata, miros a Sarbatoare.

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes