Life Lately - Noiembrie

La final de lună trec esențialele pe o foaie și apoi trag linie. Ce s-a mai întîmplat, ce am încercat, ce am cumpărat și tot așa. Și cum luna noiembrie a avut nu unul, nu 2, ci săptămâni întregi de Black Friday - am ce să vă arăt și pe parte de cumpărături. Nu mă pot plânge nici de lansări.. dar să o luăm cu începutul. 


Vă povesteam luna trecută că am ajuns mai des la cinema - ei bine, nici luna asta nu m-am lăsat mai prejos și am ajuns la 2 avanpremiere extrem de mișto: Doctor Strange și Fantastic Beasts. Pe amandouă le-am văzut în sala IMAX - și vă recomand același lucru - pentru că atât ca poveste cât și ca efecte sociale și coloană sonoră merită trăite la maximum. 

Ambele sunt fantasy - Dr. Strange merge spre ideea supereroilor - dar mi se pare mai închegat decât alte filme Marvel, iar Fantastic Beasts e o adevărată capodoperă în lumea lui Harry Potter. De mult nu am mai fost la un film 3D și să simt efectele lângă mine - să întind mâna în sală și să mi se pară că pot prinde ce e în fața mea, dar acestea chiar mi-au oferit asta. Așa că, dacă nu aveți încă niciun plan pentru weekend-ul prelungit de 1 decembrie, eu vă trimit la cinema.


În urmă cu o săptămână și ceva a ajuns la mine un colet cu un produs foarte fain - Sensibio gel spumant de la Bioderma. Auzisem deja că ar fi blând cu pielea - așa că l-am băgat în teste imediat. Ei bine, până acum pot spune numai de bine.

Nu mi-a uscat tenul (lucru mare și important pentru mine) și mi-a curățat foarte bine produsele rămase pe ten după demachiere, sau produsele cu SPF. Momentan în folosesc doar seara - dar sunt foarte mulțumită de modul în care funcționează. 


Un alt produs care a ajuns la mine în urmă cu câteva zile este crema de mâini "Gloves in a bottle". Am încercat-o deja și am rămas plăcut surprinsă de faptul că nu lasă absolut niciun film pe piele după folosire. Presimt că flaconul acesta va ajunge cu mine la lucru - unde am nevoie să-mi hidratez mâinile, iar la câteva secunde după să le pun deja pe tastaură sau mouse. 

Și iată că am ajuns și la partea de cumpărături - care nu sunt atât de puține pe cât mă așteptasem la început de lună. 


Ca să rămânem tot la categoria cosmetice - am profitat de reducerea de 10% de la Paula's Choice și mi-am recumpărat 2 produse care îmi plac enorm - tonerul Skin Recovery și serumul Resist. Lipsa primului chiar o resimțeam - mai ales că în ultimele zile temperaturile au scăzut binișor sub 0 grade. 

Serumul l-am luat în format full size - după ce recumpărasem de cel puțin 3 ori varianta mică și cred că e o investiție foarte bună - pentru că această concentrație de retinol îi priește tenului meu - și nu îmi irită sau sensibilizează pielea. 



O altă comandă pusă de mine a fost pe siteul celor de la Jolidon care au avut reduceri substanțiale în acest an. Din păcate nu m-am trezit să verific site-ul decât vineri seara - când nu prea mai era mare lucru - dar tot am reușit să iau o pijama faină și un set din linia Prelude. 

Eu sunt o mare fană a produselor lor - în poza de sus fiind surprinsă doar o mică parte din colecția mea. Mi se par foarte calitative și au modele extrem de frumoase, iar detaliile fac diferența între aceste produse și altele pe care le-am văzut în alte magazine.
Acum pe site au apărut și colecțiile de toamnă - iarnă 16/17 și vă spun că merită să vă uitați peste ele. 


Iar ultimul produs pe care l-am achiziționat este de fapt o veche dorință de-a mea - epilatorul cu IPL Lumea SC2009 care promite să rezolve problema părului nedorit de pe orice zonă a corpului. 

L-am încercat deja - iar prima impresie ar fi că doare mult mai puțin decât la salon - spre loc chiar - dar aștept să văd și rezultatele. Oricum, aici promit să vă țin la curent și eventual să fac un review comparativ între rezultatele obținute cu Lumea și rezultatele obținute la salon. 

Și cam asta a fost lumea noiembrie pentru mine. Voi ce ați mai făcut?
Share:

1 comment :

  1. Mie nu mi-a mers deloc site-ul Jolidon. Foarte prost hostingul sau... Prinsi pe picior gresit. Pacat.
    Sa le folosesti pe toate cu placere!

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes