Ivahidra+ crema de corp - Review

Despre produsele Ivatherm v-am mai povestit pe blog - le folosesc des și îmi place cum se comportă cu tenul meu. Defapt, gelul de curațare Ivahidra+ a intrat cu succes în topul preferatelor din 2015 - și probabil nu va pleca de acolo nici anul acesta. 


Îmi place enorm pentru că este foarte blând cu pielea și eu l-am folosit cu succes atât pe corp, cât și pe ten - și l-am recumpărat de multiple ori până în prezent. Și tocmai pentru că am fost atât de încântată de el, în momentul în care mi s-a oferit oportunitatea să testez și crema de corp, am spus "da". 

Așa că folosesc acest produs exclusiv de cam o lună, seară de seară, după duș. Eu mă cremuiesc cu sfințenie, tocmai pentru că știu că am pielea destul de uscată și iritabilă. Așa că de aici apar și toate cremele de corp pe care le vedeți constant la "produse terminate". 



Crema de corp din gama Ivahidra+ conține unt de Karite, apă termală Herculane și Aquaphiline - care ajută la hidratarea și refacerea barierei de protecție a pielii. Și ca să menționez aici și ce nu conține: ei bine, nu are parfum.

Pe mine nu mă deranjază deloc acest aspect - dimpotrivă, știu că o pot folosi și când am pielea mai iritată (de exemplu după epilat) fără să am neplăceri. Într-adevar, nefiind parfumată, nu are nici obișnuitele arome gurmande sau florale care apar în majoritatea cremelor de corp, deci dacă tânjiți după așa ceva, s-ar putea să vreți să vă reorientați. 




Ca și consistență, crema este destul de densă, dar se întinde ușor, nefiind nevoie de o cantitate mare pentru a acoperi în start uniform întregul corp. De fapt, cantitatea pe care o vedeți în poză îmi este îndeajuns pentru a-mi hidrata perfect mâinile. 

Pe parte de hidratare face față cerințelor mele în perioada rece - adică piele cu tendințe de uscare și iritabilă (fie de la temperaturile scăzute, fie de la haine). Se absoarbe în câteva secunde, dar lasă o peliculă ușor lipicioasă - care dispare însă complet dupa 2-3 minute. 
Alt lucru pe care l-am observat e ca dacă aplic crema după duș, când pielea e un pic umedă, ea intră și mai repede în piele și dispare aproape complet perioada de "lipiceală".



După aplicare pielea se simte foarte fină și hidratată - și nu simt nevoia unei reaplicări cel puțin până după următorul duș. În momentele în care am folosit-o după epilat (fie ceară, fie IPL) nu am simțit nicio usturime, iar iritarea inevitabilă a pielii s-a redus seminificativ față de momentele în care fie nu foloseam nimic, fie foloseam altă cremă. 



Crema vine într-un tub de 200 ml - iar dozarea se face ușor, prin presare. Fiind vorba de un plastic destul de moale, puteți controla ușor cantitatea de produs scoasă - și, deși tubul este opac, dacă îl puneți în lumină, puteți vedea și exact cantitatea rămasă. 

Ca și preț - se învârte undeva la 55 de lei, dar în acest weekend se găsește cu 32 de lei în magazinul online Ivatherm. Tot la preț bun este și frățiorul pentru curățare - gelul Ivahidra+ care este la 29 de lei. 

Voi cum vă înțelegeți cu produsele Ivatherm?
Share:

1 comment :

  1. Nu am folosit-o, insa am avut gelul. Din pacate pentru mine e mai ok cealalta varianta, asta i se potriveste de minune lui za oan, care mi-a confiscat-o deja :)
    Te puup!

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes