Tolerskin - Ivatherm - Review

Dacă mă urmăriți și pe facebook, probabil că ați văzut că în ultima perioadă au apărut  câteva produse noi în rutina mea de îngrijire. Și cum sunt foarte mulțumită de efectele lor, am zis că trebuie neapărat să vă povestesc ce mă încântă atât de mult. 


Crema Tolerskin de la Ivatherm este un produs pe care pusesem ochii de mult - nu de alta, dar părea potrivit exact tipului meu de ten, dar am început să-l folosesc abia la final de vară. Am început ușor, aplicându-l doar ziua, după ce terminam ora de sport - dar încet a câștigat din ce în ce mai mult teren.

Promite să aibă proprietăți calmate, anti-iritante, anti-inflamatorii, să reducă senzația de înțepături și usturime șiiii, punct important pentru tenurile deshidratate - promite să hidrateze intens pielea. 

După cum probabil știți, eu intru lejer în categoria de piele intolerantă (mai ales când intră în discuție și schimbările de temperatură) - așa că testul la care am supus-o nu a fost deloc ușor. 


Să o luăm cu începutul. Vine într-un flacon airless - cu pompiță. Bucurie mare pe mine aici - atât pentru că mi se pare cel mai igienic mod de a ambala o cremă, cât și pentru că e foarte ușor să scoți produs, să iei flaconul în bagaj fără să se verse etc. 
Și încă o chestie - are 50 de ml de produs - adică mai mult decât majoritatea cremelor din categoria dermatocosmeticelor. 

Ca și consistență - îmi e greu să o definesc, dar sper să spună mai multe imaginile. Este o cremă ușoară, fluidă - probabil datoriă apei care este primul ingredient - dar care totuși nu curge. Este absorbită destul de rapid în piele și nu e nevoie de o cantitate foarte mare pentru a acoperi tenul, gâtul și decolteul. 

Defapt, nici nu recomand să aplicați o cantitate prea mare, pentru că la "supradoză" s-ar putea să simțiți că ați rămas cu un ușor iz lipicios pe piele. Același lucru se întâmplă dacă o aplicați după un serum uleios - care nu s-a absorbit complet. Problema nu apare deloc dacă foloșiți o cantitate mai mică - ca idee, cât apare în poză îmi e suficient pentru ten și gât. 


Hidratarea a fost foarte bună pentru tenul meu mixt-uscat din perioada de final de vară, dar nu vă pot spune încă dacă va fi suficientă și în perioada iernii. 
Acum o folosesc seara - fie singură în cazul în care folosesc tratamente (AHA, BHA sau retinol), fie împreună cu seumul Synergy. 

Fiind un produs pe bază de apă - se completează perfect cu un serum uleios, sau un ulei simplu, natural, presat la rece. Spun asta mai ales pentru persoanele care știu că au tenul nu doar deshidratat, ci și uscat. 

Ingredientele din produs sunt foarte ok, formula este curată - iar mie nu mi s-a întâmplat să îmi irite tenul sau să-mi provoace reacții neplăcute. Dimpotrivă - a făcut față cu brio iritării de după Adaferin (pe care îl folosesc mai ales când știu că hormonii o iau razna și asta se vede pe piele). 


Pe partea de preț se învârtește undeva la 70 de lei pe site-ul Ivatherm și 52 la Farmacia Tei. Nu uitați însă că cei de la Ivatherm au constant oferte foarte faine la multe dintre gamele lor. Și ca pont de final de articol - serumul Synergy este doar 66 lei zilele astea. 

Ați încercat Tolerskin? Ce altceva preferați să folosiți în momentele în care tenul plânge de iritare și deshidatare? 
Share:

1 comment :

  1. Eu nu am încercat încă crema dar suna bine. Și eu am un ten dificil, în ultimul an am folosit crema de la clinique. Am tot auzit de ivatherm și chiar sunt curioasa.

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes