Produse consumate cel mai des

Lorena m-a provocat de curând să vă povestesc despre 5 cele mai consumate produse ale mele. Am decis să mă conformez săptămâna asta, așa că voi face o scurtă incursiune în cele mai folosite produse din ultimele luni (și nu numai în unele cazuri). 

Fiind blogger de beauty sunt foarte deschisă la noutăți, așa că nu pot spune că folosesc același produs în mod singular - constant, dar toate cele pe care le voi menționa mai jos sunt produse pe care, la orice oră, le veți găsi în camera/baia mea.

1. Să începem cu un produs de curățare. Probabil că v-ați săturat deja să vedeți asta pe lista mea, dar crema de curățare Ivahidra+ a fost marea descoperire anului 2015 și încă nu căzut din top. Mi se pare foarte blândă cu pielea și o folosesc atât pe ten cât și pe restul corpului. Am terminat deja 4 butelcuțe de 250 ml, iar acum am una de 500 - să pot profita mai mult timp de ea. 



2. Dacă tot suntem la partea de curățare, voi vorbi și de o necesitate constantă: pasta de dinți. Eu am renunțat de mult timp la pastele de dinți de tip Colgate sau Blendamed care sunt de găsit în supermarket-uri și am preferat să mă îndrept către o variantă ceva mai "medicamentoasă". Alegerea mea este Elgydium - de la Pierre Fabre - pe care o folosesc de peste 4-5 ani (evident, cu pauze ocazionale). Îmi place mult pentru că lasă smalțul foarte neted fără a fi abrazivă (știați că subțierea smalțului duce în timp la o dantură mai galbenă - tocmai pentru că partea interioară a dinților nu este defapt albă?)


3. Următorul cel mai folosit produs de pe lista mea este crema cu protecție solară, iar aici Bioderma conduce detașat. Nici nu mai țin mine la al câtelea tub Photoderm Max am ajuns, dar cert e că mereu am unul de rezervă în dulap. Are cea mai ridicată protecție UVA de pe piață (cel puțin din ce am văzut eu notat pe ambalaje) și protejază foarte bine inclusiv în condiții mai extreme: vara la mare sau la munte, când soarele arde mai puternic decât de obicei. 


4. Produsele de hidratare sunt cel puțin la fel de importate în rutina mea, dar aici mi-e foarte greu să aleg doar unul. Asta se datorează faptului că tenul meu își schimbă destul de mult necesitățile vara față de iarna și viceversa. În plus, unul dintre cele 2 produse spre care întind mâna nu este tocmai accesibil - cu noile politici de transport iHerb. O sa-l menționez totuși, pentru că mi se pare o alternativă bună pentru perioada ce urmează. 

În ultima perioadă am întins mult mâna spre Tolerskin de la Ivatherm care mi se pare că face o treabă bună pe tenul meu deshidratat și ușor uscat-mixt (perioada verii). E destinat pielii sensibile (standard la care eu ajung cu brio) și nu mi-a declanșat iritații, coșuri sau orice alte neplăceri. Voi povesti mai pe larg despre el curând pentru că merită. 
Al 2-lea produs (da, voi trișa aici) este Eucerin Eczema Relief despre care v-am povestit deja aici. Nu mă voi lungi, dar vă spun că a fost cel mai bun remediu pentru ten uscat și iritat în perioada rece. 


5. Produsele de îngrijire ale buzelor sunt și ele un must-have pentru mine, motiv pentru care momentan am o colecție mărișoară cu produse ce au această destinație. Despre cele mai eficiente dintre ele voi scrie o postare dedicată - nu de alta, dar îmi vin în minte cel puțin 4-5 la fel de faine, dar până atunci, menționez balsamul  de buze cu portocale de la Ziaja

Este un produs extrem de bun, care vine la tub de 10 ml și are o aromă delicioasă de portocale. Costă doar 10 lei și este foarte bun atât pentru folosire de-a lungul zilei cât și peste noapte. 



Pam pam - și asta cam termin lista. M-am restrâns la produse de îngrijire în mare parte, pentru că nu port make-up zilnic, iar un produs de care să abuzez sigur nu am. Eventual balsamurile colorate de la Clarins, dar despre ele v-am povestit deja de curând aici

Sunt tare curioasă care sunt produsele spre care întindeți voi mâna de obicei, și de ce, așa că vă invit să luați leapșa fie la voi pe blog, fie în comment-uri. 
Julie, AdinaAdina și Lucia, you are TAGGED! :)

PS. nu uitați de concursul de pe facebook ;)
Share:

1 comment :

  1. Mie mi-a uscat pielea Ivahidra... Ma bucur ca tie iti place! :*

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes