Life lately - București

Dacă mă urmăriți și pe facebook probabil că știți motivul absenței mele de pe blog din ultimele zile. Dacă nu, pe de o parte vă spun că link-ul spre pagina mea îl găsiți în drepta, iar pe de alta, vă anunț și aici că am fost plecată în București pentru câteva zile, mai exact weekend-ul trecut și ziua de luni. 

Ei bine, se pare că cele 3 zile au fost muuuult mai scurte decât mi-am imaginat, neapucând să ajung peste tot sau să întâlnesc toate persoanele pe care mi-aș fi dorit să le văd. Învățătura e simplă: mai trebuie să vin o dată, și eventual să stau mai mult. 

Încă o concluzie cu care m-am întors din capitală e că eu nu prea sunt pe fază să fac poze. M-am tot uitat în aparatul foto și în telefon, dar mai mult de 3-4 poze nu am găsit. O fi bine, n-o fi? Greu de spus. Cert e că prăjiturile pe care le-am mâncat, limonadele și alte cele au fost absolut delicioase, dar eu nu vi le mai pot arăta.

Pot să vă povestesc în schimb despre produsele pe care le-am luat la mine, despre vizitele pe care le-am făcut și produsele cu care am intrat în contact - sau surprizele primite. 



Luni dimineața, un pic anxioasă și parțial grăbită, am ajuns la sediul Ivatherm. Nefiind din București m-am rătăcit un pic, dar faptul că îmi făcusem deja cont de Uber m-a scos din încurcătură.
Dacă nu știați încă - Ivatherm este o companie românească de dermatocosmetice, apărută în urmă cu 11 ani. Eu îi știu de câțiva ani - mai exact de când am început să am mai multă grijă de pielea mea - iar produsele lor sunt foarte sus în topul personal. Am mai vorbit despre ele pe blog - mai ales despre crema de curățare Ivahidra+ care a intrat și în topul produselor preferate pe 2015. Vă las aici și review-ul complet - și vă rog să scuzați imaginile care nu erau tocmai reușite la vremea respectivă. 


În urmă cu aproape o lună am început să folosesc de la ei și serumul GlykoLift, iar de curând, pentru că au ajuns la mine alte câteva produse, am început să folosesc și serumul Synergy. Promit să vă povestesc de amândouă mai pe îndelete când reușesc să-mi cimentez părerea.


Am ajuns în vizită și la Melkior - unde m-am jucat un pic cu produsele noi, am aflat despre lansări (ați văzut că mai nou au și oja în varianta mini?) și despre școala lor de make-up. Dacă îi urmăriți pe facebook, e posibil să fi văzut și live-ul în care vă povesteam mai multe despre mine și despre părerea mea despre produsele lor. 

Cu această ocazie am luat și produsul pe care pusesem ochii de ceva vreme, dar pe care nu apucasem să-l achiziționez încă: cake liner-ul. Ei bine, la o primă impresie vă spun că îmi place mult, mult - și că probabil va fi foarte folosit în perioada rece. 


Am ales și 2 nuanțe de fard - pentru a-mi completa încet paleta de 6. Voi reveni curând cu un brand focus pe Melkior - nu de alta, dar am câteva rujuri perfecte pentru toamna - iarnă de la ei. 

În rest, am apucat să o cunosc pe Julie (chiar dacă nu am dovadă) cu care am stat la povești în prima după amiază în capitală. Am văzut parcul cu nuferi și am ajuns și la farmacia Tei unde am făcut câteva cumpărături - esențiale care probabil vor intra în următorul articol. 
Am întâlnit și vechi prieteni pe care nu-i văzusem de 5 ani (Hello Ana!) și a ajuns la mine o carte absolut superba a lui George R.R. Martin - cu ilustrațiile desenate de Luis Royo (vechea mea obsesie încă din liceu). 


Acum, să vă spun și câte ceva despre produsele pe care le-am avut în micul meu bagaj de mână.
Cleanserul mini de la Elemis este la prima utilizare - nu am o părere clară încă, dar pe moment rămân la Ivahidra+ unde numai ce am mai desfăcut o butelcuță. Crema Tolerskin a intrat în rutina mea zilnică de ceva vreme și îmi place enorm - pentru că face față cu brio și unui ten foarte sensibil și reactiv ca al meu. 

Fără protecție solară nu plec niciunde, iar Bioderma Photoderm Max a fost alegerea mea și de data această. Pentru crema de ochi am apelat la miniatura Resist Barrier Repair de la Paula's Choice - care numai ce s-a terminat și trebuie recumpărată. Gelul de duș Yves Rocher cu aromă de mango miroase exact ca o înghețată și m-a convins că trebuie luată și varianta mare. 


Pe parte de make-up, am mers pe minimalism: mascara-ul Black Extra Volume de la Rougj este un maaaare favorit. Are un efect natural asupra genelor care îmi place mult. Nu le lipește, nu se sfărâmă și nu se întinde culoarea. În plus, e ușor de demachiat - mare plus pentru mine, care nu prea vroiam să car un cleanser de 100 ml doar pentru mascara. 

Despre lip balm-urile Clarins v-am povestit deja aici, iar singurul fard luat este de la Melkior și este în nuanța Secret Garden. Aquaphor este și el prezent constant în kit-ul de vacanță - în caz de situații extreme (piele și buze arse, deshidatate etc.) Aaaa.. și să nu uit: dacă tindeți să călătoriți des cu avionul, punguțele Melkior sunt extra practice și user friendly. Eu am cam chinuit-o pe a mea (îndesând la întoarcere mai mult decât putea duce) deci trebuie să ajung să iau alta. 

Mă opresc aici cu poveștile, dar ne citim curând, pe facebook și pe blog. Stați pe aproape pentru că vă pregătesc o surpriză!
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes