Photoderm AR - Bioderma Review

De aproximativ un an (știu,  nu e tocmai mult) nu mai ies din casă fără SPF, indiferent de vreme. Înainte foloseam protecția solară mai mult pe perioada verii, dar după ce am început să citesc mai mult și să urmăresc bloguri de beauty, mentalitatea mea s-a schimbat la 180. 




Crema Photoderm AR+ a intrat în rutina mea de îngrijire a pielii în urmă cu mai mult de o lună și iată că într-un final am ajuns să și povestesc de ea. Am folosit-o și doar pe ea zile întregi, am și alternat-o cu Photoderm Max - varianta clasică. 

Defapt, eram în căutarea unui creme colorate, care să-mi ofere atât protecția de care aveam nevoie, cât și să-mi nuanțeze pielea îndeajuns încât să nu mai fie vizibile petele roșii sau alte probleme pe care le am într-un moment sau altul. 

Despre variantele colorate de la Photoderm Max înțelesesem că ar fi cam închise, așa că nu m-am avântat să le iau, iar după un swatch în Sensiblu am ajuns repede la concluzia că îmi trebuie ceva muuuult mai deschis, inclusiv pe perioada verii. 



Din pură întâmplare am ajuns șă să swatch-uiesc varianta Photoderm AR - și mai că nu mi-a venit să cred cât de bine s-a confundat cu nuanța pielii mele. Buuun, a mea să fie. Am profitat de prețurile bune de la farmacia Tei și am pus de-o comandă. 

Crema a venit într-un recipient ceva mai mic decât eram obișnuită - 30 ml - dar foarte plat și numai bun de aruncat în geantă. Capacul se scoate prin rotire (yay pentru unghiuțele mele!), iar dozarea se face foarte ok, printr-un orificiu mic, ce nu lasă prea mult produs deodată. 
Ce mi-a mai plăcut este și faptul că a venit sigilată - așa că puteam fi sigură că nu și-a bagat nimeni nasul pe acolo. În plus, asta mă face să fiu mai sigură pe faptul că cele 9 luni de valabilitate promise pe ambalaj, chiar vor fi 9. 



Produsul are o consisență cremoasă, chiar un pic mai densă decât surata PhotodermMax. Culoarea dă impresia că ar fi cu subton roz,dar se armonizează foarte bine și cu pielea mea cu tentă galbenă. 
Se întinde destul de ușor, dar trebuie masată un pic în piele pentru a fi absorbită. Dacă săriți pasul acesta, s-ar putea să vă treziți cu vreo linie sau vreo pată la suprafața pielii, acolo unde stratul de produs este prea gros. 

Nu se pune problema de urme albe - of course - dar rămâne o tentă un pic lucioasă în urma aplicării. Pe mine nu mă deranjază deloc, pentru că dă mai degrabă impresia de dewy decat de ulei. Acum, dacă tenul vă este de obicei uleios, s-ar putea să aveți totuși nevoie fie de o pudră, fie de șervețele matifiante.  

Pare destul de hidratantă - eu o folosesc direct peste toner și nu am avut probleme cu piele uscată peste vară. Ce-i drept, și tenul meu a devenit mai degrabă mixt în ultima perioadă. S-ar putea să pară și un pic lipicioasă, dar asta depinde mult de ce ați aplicat înainte. Eu am avut problema asta strict când aplicasem cremă hidratantă, iar produsul cu SPF intra mai greu în piele. 


La partea de acoperire nu sunt multe de spus. Are o acoperire cel mult la fel de mare ca a unui bb cream - deci nu vă așteptați să uniformizeze perfect petele sau să acopere semne / coșuri. Mai degrabă este potrivită pentru a da un glow fain și a face o tranziție mai puțin evidentă între diverse tonalități ale pielii. 


Pe parte de protecție, stă binișor: 50 SPF (pentru a vă proteja de razele UVB) și 33 protecție UVA. Photoderm Max are 42, și dacă nu mă înșel, varianta aceata este următoarea - celelalte variante colorate au undeva la 26. Țin mult să văd că un produs de zi are și o protecție UVA decentă, pentru că defapt acesta sunt razele care pătrund în dermă și au efecte nocive nu instant, ci de-a lungul timpului. 

Nu mi-au apărut pete noi pe ten (ok, poate un pistrui ici - colo, dar ei apar și când folosesc cealaltă variantă) și nu m-am ars deloc. Nuanța tenului nu s-a schimbat nici ea enorm de la începutul verii, așă că mă declar mulțumită. 


La ingrediente stă foarte ok. Lipsește cu desăvârșire alcoolul și chiar și parfumul (cu care mă cam obișnuisem de la produsele din gama Hydrabio). 
Este recomandată pielii sensibile, cu tendințe de înroșire, but hey, nu spune nimeni că nu o pot folosi și ceilalți. 

Voi ce cremă de protecție solară preferați? Cât de mult contează să știți și protecția UVA e care o oferă?
Share:

2 comments :

  1. Am impresia ca e cea mai deschisa dintre cremele colorate cu spf de pe piata, chiar sunt curioasa cum s-ar vedea pe pielea mea.
    Eu am tot o varianta colorata acum, dar de la LRP, nu mi se potriveste culoarea si muncesc putin la aplicare, dar e splendida ca face si treaba unui primer.

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes