August Haul

De ceva vreme au ajuns cateva produse noi în posesia mea și imediat și-au primit un rol în rutina mea de îngrijire. Unele sunt primite (aici mulțumesc prietenilor care se gândesc la mine când se plimbă prin Europa) altele cumpărate - nu se putea să nu profit un pic de reducerile de vară, nu? - dar am decis să le prezint pe toate într-un singur sinur articol de tip haul. 



Am profitat atat de reducerile din parfumerii, cât și de cele din farmacii: dacă aveți nevoie de produse cu protecție solară, e bine de știut că până la final de lună sunt reduceri de 40% în Sensiblu. La fel, dacă vă tentează Marionnaud, mai sunt câteva zile din campania MySale - unde găsiți cîteva produse foarte foarte mișto. 


Masca Gamglow a fost la reducere în Sephora - iar eu sunt la al 2-lea borcănel deja. Îmi place enorm și este unul dintre produsele mele SOS când mă lupt cu pielea deshidratată. O folosesc de obicei ca "spot treatment" - atunci când mi se usucă și deshidratează rău un singur loc - iar în 2-3 zile scap de problemă. Am folosit-o și pe întreaga față peste noapte, iar dimineața tenul meu arăta foarte ok și uniform. 

Apa termală Avene am luat-o mai mult pentru călătorii - aveam nevoie de o variantă mică, ce poate fi ușor aruncată în bagaj și care să nu-mi facă probleme la controlul de la aeroport. 

De spray-ul de protecție solară La Roche Posay eram foarte curioasă, așa că mare bucurie pe mine când mi-a picat în mână. E foarte ușor pe piele - se aplică rapid și este invizibil. Îl țin mereu în geantă - nu se știe ce planuri apar când plec de la lucru - și pot să-l reaplic ușor peste machiaj. Ajută și când insist să protejez de soare și persoane care nu sunt tocmai fani ai cremelor cu SPF. A se citi aici că prietenul meu acceptă să-i dau câteva pufuri cu spay-ul pe ten, iar eu mă simt mai bine știind că nu-l va arde soarele.

Miniatura de cremă Multi Active Nuit de la Clarins a fost cadou la o comandă recentă de la Marionnaud, dar nu am apucat încă să o încerc. Dacă mă înțeleg cu ea, va fi perfectă tot pentru călătorii, datorită  atât dimensiunilor micuțe, cât și cantității suficiente (15 ml).



Mascara pentru sprâncene Make me Brow de la Essence este și ea la al 2-lea tub. Este ok, nu fenomenală - dar își face treaba mai ales când vine vorba de colorarea sprâncenelor mele, blonzite un pic de soare. 

Balsamul colorat Instant Light Lip Perfector de la Clarins este deja la a 3-a apariție în colecția mea. De data asta am luat culoarea 06 - Rosewood - care este nude-ul perfect pentru mine. Este foarte sheer și hidratant și a devenit rapid go-to-ul meu pentru perioada caldă. 

Mascara-ul de la Clarins a făcut și el parte din cadou. Nu l-am deschis încă, dar voi reveni cu detalii când îl ajunge rândul. 

Eye liner-ul Super Color de la Kiko ține defapt locul "magnetului pentru frigider" și mi-a fost adus de o prietenă plecată în vacanță în Italia. E un verde strălucitor, (se putea să nu?) se vede foarte fain alăturat ochilor căprui - și nu numai - și rezistă foarte bine pe pleoape. 


Am pus ochii pe peria Wet Brush când am citit despre ea pe blogul Adinei și iată că într-un final am și pus mâna pe ea. Am luat-o din Douglas (29 lei cu reducerea de 15% din weekend), dar o găsiți și pe Aoro la prețuri și mai prietenoase (19 lei) și ceva mai colorată. 
Nu mai folosisem o perie de foarte mulți ani, dar aceasta m-a cucerit imediat. Descurcă bine părul, nu-l agață și masează plăcut scalpul. 
Ah, și îmi perii părul mult mai des de când o am.

De la L'Occitane am luat un spray de cameră (reduc de la 78 la 23 de lei) și un gel antibacterian - ambele cu aromă de verbină. Mie îmi place enorm aroma asta, așa că nu ratez nicio șansă de a lua încă ceva care să-mi gâdile simțul olfactiv. 

Penseta de la Marionnaud a fost aruncată repede în comanda cu produse Clarins - pentru că cealaltă era deja prea veche și am zis că este timpul pentru o schimbare. Iar oja aurie de la Rimmel a fost un fel de "punct ochit, punct lovit" pentru că vroiam neapărat să refac o manichiură văzută pe blogul Adinei. 
Are consistență ok, se întinde bine și este opacă din primul strat. 


Tot în cadrul reducerilor am luat și periuța Philips despre care v-am povestit un pic pe facebook. De atunci o folosesc zilnic și îmi place mult mult. Este poate cea mai bună investiție de anul acesta. 

Cam astea sunt produsele noi din ultima perioadă și primele mele impresii. Voi în ce ați ales să investiți în perioada reducerilor?

Share:

2 comments :

  1. Hehe, bag seama ca te-am tot inspirat si ma bucur (chit ca portofelul tau nu cred ca ma iubeste prea mult).
    Sa le folosesti cu placere pe toate! Ma tenteaza acum rujul Clarins, dar cred ca mai astept putin, prea am facut achizitii pentru buze!

    ReplyDelete
  2. Sa le folosesti cu placere! Apa termala e must have vara, really.
    Te pup!

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes