REN - Glow and Go review

Vroiam să vă povestesc de duo-ul Glow and Go de la REN chiar din primul moment după ce l-am folosit, dar am mai aÈ™teptat o vreme (6 luni mai exact) pentru a fi sigură că încerc tot ce e de încercat, È™i spun tot ce e de spus. 

Kit-ul conÈ›ine 2 produse REN - masca Glycolactic Radiance Renewal È™i tratamentul(?) Flash Rinse - 1 minute facial. Fiecare au câte 20 ml, iar produsele full size au 50 respectiv 75 de ml. 


Să le luăm la rând: Masca Glycolactic Radiance Renewal (nu tocmai scurt numele)..
Este un produs exfoliant (chimic) care efectiv "dizolvă" celulele moarte de la suprafaÈ›a tenului. Seamănă oarecum cu masca de la Andalou despre care v-am povestit aici dar, mi se pare ceva mai bună. 
Am folosit-o de obicei de 1-2 ori pe săptămână (ok, am și tras chiulul uneori) în zilele în care nu foloseam alt tip de exfoliant chimic, pentru că ar fi fost un pic prea iritant pentru mine.

Se aplică pe pielea curată È™i se lasă cam 10 minute. Nu aÈ™ recomanda să o lăsaÈ›i mai mult, pentru că s-ar putea să  vă simÈ›iÈ›i pielea cam iritată È™i sensibilizată apoi - iar asta vă spun că a fost pe încercate. Spre deosebire de masca de la Andalou, nu am simÈ›it să mă piÈ™te absolut deloc cât timp am avut produsul pe ten, iar după îndepărtare, zonele uscate / descuamate arătau mult mai bine. 



Am văzut È™i ceva îmbunătățiri pe parte de textură - lucru care nu s-a prea întâmplat cu colega Andalou. Iar pe parte de miros... ei bine, el completează perfect culoarea È™i textura produsului. Mă simt ca È™i cum mi-aÈ™ întinde o porÈ›ie bună de miere aromată pe față. Este un produs cremos (aduce a gel de curățare - cum de exemplu este cel de la Oskia), dar lipicios È™i nu pare să se scurgă de pe ten. 

Nu este nevoie de prea mult produs pentru a-și face treaba (motiv pentru care cei 20 de ml m-au țiunut atât de mult), iar efectele pozitive se văd de la prima utilizare.
Pe parte de luminozitate nu am văzut diferenÈ›e notabile, dar partea asta prefer să o rezolv cu un masaj rapid. 



Tratamentul Flash Rinse - 1 minute facial a intrat repede în topul produselor preferate. Este recomandat tuturor tipurilor de ten È™i pune accentul pe vitamina C, motiv pentru care încă de la început a sunat tare bine. 

Are o textură ceva mai stranie, asemănătoare mierii zaharisite ca È™i granulaÈ›ie, dar muult mai uÈ™or de distribuit. Nu este gândit pentru a face o exfoliere mecanică, ci este doar o formă de a păstra vitamina C intactă. 

Se aplică tot pe tenul curat È™i uscat, prin miÈ™cări circulare. După ce este întins pe tot tenul, se udă degetele È™i se tapotează produsul, pentru a activa vitamina C. Textura grunjoasă dispare instant, È™i se lasă 1 minut pe ten. Se clăteÈ™te destul de uÈ™or È™i lasă în urmă o piele extra finăăăă! 

Miroase tot a miere (cred?), dar nu la fel de puternic precum masca cu acid glycolic. Oricum, aroma este plăcută, deloc deranjantă È™i nu rămâne pe piele. 



Pam pam.. ce să mai spun despre produse? Că mi-au plăcut e clar (de curând chiar am comandat un nou set - asemănător cu acesta, dar care aduce un frățior mai mic colecÈ›iei - Instant Firming Beauty Shot). 
Dacă ar fi să aleg între masca de la REN È™i cea de la Andalou, prima ar câștiga (prin prisma texturii produsului, a ambalajului mult mai igienic È™i texturii pielii mele după utilizare). ÃŽn rest, își fac treaba amandouă, iar din punct de vedere al exfolierii sunt cam la fel. 

Ambalajele la cele 2 produse sunt ok și în varianta travel (2 tuburi) și full size (tub pentru tratament și pompiță pentru mască) iar dozarea este bună, nefăcându-se risipă de produs.



Le veÈ›i găsi des pe site-urile din UK - fie în cadrul unui set ca cel prezentat, fie altele asemănătoare, iar în perioada reducerilor, raportul calitate - cantitate - preÈ› este super! Dacă nu mă înÈ™ală memoria, cam în urmă cu o săptămână, setul acesta costa 7 lire. 

Deci, v-am convins? Folosiți/ați încerca produse REN sau aveți alte recomandări?
Share:

1 comment :

  1. Nu am folosit produse Ren, dar de o masca am nevoie pentru ca mi s-au terminat toate.

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes