Reduceri Marionnaud, Sephora, Elemis, Feelunique si SpaceNK

Suntem în plin sezon de reduceri, È™i bineînÈ›eles că am dat È™i eu cu ochiul prin diverse magazine, pe site-urile care îmi plac de obicei È™i am pus câteva oferte faine cap la cap. 
BineînÈ›eles, ele sunt muuult mai multe, dar vă las să le descoperiÈ›i. 



ÃŽncepem cu Marionnaud care are oferte foarte miÈ™to mai ales pe parte de parfumuri. Le găsiÈ›i cu reduceri între 30 È™i 50% atât în online cât È™i în magazinele fizice. Eu am pus ochii pe cele 3 din imaginea de mai sus, iar portofelul meu e oricum, mai puÈ›in fericit. Nu se dezmint nici la partea de cosmetice - Clarins, Clinique È™i altele sunt reduse cu câte 20 sau 30%. Eu am pus ochii mai ales pe produsele de la Clarins cu care m-am înÈ›eles foarte bine în ultima perioadă. 


Eu am comandat de la ei de curând, și sunt foarte foarte faini pe comenzile online. Au transport gratuit la peste 150 de lei și de obicei primți și câteva mostre (numai bune pentru a ne pune pe gânduri pentru următoarea comandă)


Și la Sephora veÈ›i găsi oferte drăguÈ›e. Mie mi-a rămas inima la Glamglow - o mască ce mi-a prins extrem de bine în momentele în care tenul îmi plângea de deshidratare. Tom Ford nu sună deloc rău, iar lip stain-urile lor sunt chiar făinuÈ›e, È™i 29 de lei e un preÈ› chiar ok. 




SpaceNK este un site din UK - no worries, trimit È™i în România - È™i care stau extrem de bine la capitolul reduceri. Dacă vreÈ›i să încercaÈ›i produse high-end sau luxury, aici este locul. Eu am deja pe drum un colet (am profitat de ofertele faine de la REN) È™i mă gândesc serios È™i la paleta Kevyn Aucoin de mai sus. Transportul costa 5 lire, dar dacă nu aÈ›i mai comandat de la ei, puteÈ›i folosi link-ul acesta pentru o reducere de 10 lire (care nu e de ici, de colo). 





Feelunique este un alt site care îmi place enorm È™i care are oferte miÈ™to în perioada asta. Stau bine la produsele de make-up Lancome, iar pe cartea de skincare, au oferte extrem de bune la Decleor.

GăsiÈ›i reduceri până la 80% (uitaÈ›i-vă în outlet) È™i au È™i oferte cumulative. De exemplu puteÈ›i lua 3 produse la reducere È™i să profitaÈ›i în acelaÈ™i timp de oferta 2+1 gratis, sau de cadourile speciale de la anumite branduri. ÃŽn plus, la final de comandă poÈ›i alege 2 mostre (care de obicei sunt destul de substanÈ›iale) de la branduri luxury. 

La ultima comandă eu am primit un mini ulei Emma Hardie și o mini cremă This Works, fiecare având cam 20% din cantitatea unui produs full size.
Transportul este gratuit la comenzi de peste 40E, iar coletul ajunge la ușă. 



Un alt brand pe care eu îl iubesc este Elemis. ÃŽn caz că nu È™tiaÈ›i, produsele lor  se pot comanda È™i din România, iar pe site au niÈ™te oferte absolut delicioase. Kit-urile lor au atât produse full size cît È™i travel size, È™i la orice comandă plasată primiÈ›i un cadou din gama Elemis Travel. 
Am pus în imagine kit-urile care îmi fac mie cu ochiul, È™i pe care le-aÈ™ adăuga colecÈ›iei mele. 


Voi pe ce aÈ›i pus ochii în perioada reducerilor, sau de ce aÈ›i profitat deja? 
Also, mă gîndesc să vă prezint pe blog (sau pe facebook) diverse oferte faine pe măsură ce apar - pentru a nu lăsa totul pe perioada reducerilor. Ce părere aveți?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes