Eucerin Eczema Relief - review

Mi se pare că v-am tot menÈ›ionat sau chiar lăudat unele produse în ultima vreme, dar fără să apuc să vă povestesc despre ele în detaliu, aÈ™a că mă simt responsabilă să vin cu ceva mai multe informaÈ›ii. Prima oprire o facem la Eucerin - o firmă cu care de cele mai multe ori mă înÈ›eleg foarte foarte bine. 



Produsul de azi a fost cumpărat de pe iHerb, mai exact de aici È™i a fost o cumpărătură din impuls, ajutată pe de o parte de preÈ›ul deloc mare (33 lei), iar pe alta de dragostea mea pentru loÈ›iunea lor pentru corp, cu uree 3% (eu n-am mai vazut-o în ultima perioadă în farmacii È™i îi cam duc dorul). Ei bine, cum deja probabil È™tiÈ›i, nu am regretat nicio secundă că am pus acest produs în coÈ™, defapt chiar mă gândesc să mai iau unul la următoarea comandă, doar pentru a fi sigură că am back-up în caz că dispare de pe stoc la un moment dat. 

A ajuns repede È™i in lista mea de produse SOS (să fac un articol despre ele curând?) È™i a fost un adevărat life-savior în perioadele când am exagerat cu exfolianÈ›ii sau când era prea frig afară. 


Este un prdus destinat pielii problematice, care suferă de eczemă sau alte iritații. Lista de ingrediente este și ea destul de curată și are o mulțime de ingrediente cotate cu GOOD sau BEST de cei de la Paula's Choice. Un singur iritant minor spre coada listei, fără alcool și fără parfum, deci eu o recomand fără ezitare și pielii sensibile.

Este o cremă destul de densă și mi-e greu să spun dacă e absorbită rapid sau nu în piele. Asta pentru că deși mi se pare că intră repede în piele, încă 10 - 15 minute, dacă atingeți pielea veți simți totuși că ați aplicat ceva. Totuși, nu lasă film uleios, lucios sau lipicios absolut deloc.
Mi se pare mai ușoară decât cremele obișnuite de noapte sau celor destinate tenului uscat, așa că o aleg fără a clipi înaintea oricărei alta. Comparativ, mi se pare mai light decât crema din gama Atoderm de la Bioderma de care vă povesteam aici

Eu o folosesc de obicei seara pe tot tenul, È™i dimineaÈ›a doar pe obraji sau pe zonele foarte uscate sau descuamate. Mi se pare că îmi calmează foarte bine pielea în momentele ei nu tocmai bune, È™i reuÈ™eÈ™te să facă asta fără a-mi bloca porii. Iar acest ultim aspect este esenÈ›ial pentru mine, mai ales că nu sunt tocmai ferită de coÈ™uri de obicei. 


Vă las È™i o poză cu textura È™i modul în care arată pielea după aplicare È™i sper că imaginea e mai grăitoare decât toate descrieriile mele. 

ÃŽn rest? Cred că poate uÈ™or înlocui o cremă pentru ten mult mai scumpă È™i care promite marea cu sarea. Hidratează foarte bine È™i o sigilează apa în interiorul pielii pentru o perioadă destul de lungă. 

Aș recumpăra-o? După cum spuneam.. da, fără să clipesc! Aș recomanda-o și tenului gras? Dacă suferă de deshidratare sau de iritații, da. Iar la prețul pe care îl are, chiar cred că merită încercată.
ÃŽn plus, dacă sunteÈ›i la prima comadă pe iHerb puteÈ›i folosi codul TDP993 pentru o reducere de 5$. 

Voi ce părere aveți de ideea de a avea un kit de produse pe care să vă puteți baza instant atunci când apar probleme ale tenului în cele mai nepotrivite momente? Recomandați ceva anume?

Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes