Life lately: Martie 2016

A trecut ceva mai mult de o lună de când am făcut un post în care să vă povestesc ce am mai făcut în ultima perioadă, așa că m-am gândit să nu mai amân. 
Semestrul acesta mi se pare cam cel mai dificil de până acum (cel puțin ca și cantitate de muncă) motiv pentru care postările și mai ales fotografiile mele vor fi ceva mai.. sacadate. Sper totuși să aibă sens. 

Acum mai puțin de o săptămână m-am întors din Budapesta unde doream să vizitez un cartier cu locuințe colective contemporane, în speranța că mă va ajuta cu tema de la proiectare - un bloc. (aveți aici articolul cu mai multe detalii despre Budapesta)


Acolo m-am întâlnit și cu vechi prieteni, iar una dintre fete mi-a făcut o bucurie, aducând-mi tocmai din Germania un produs pe care mi-l doream de ceva vreme. Vorbesc aici despre tușul Lasting Drama de la Maybelline care a tot fost laudat prin blogosferă. După câteva folosiri pot spune că îmi place atât ca textură cât și ca aplicare. Oricum, mă gândesc serios să fac un articol comparativ între toate tușurile pe care le am în momentul acesta. Ce părere aveți?


Tot zilele trecute cei de la Creative Ideas mi-au făcut o surpriză foarte plăcută, iar un colet cu siropurile Yo a ajuns la mine (după o oarecare încurcătură cu curierul, așa că voi transmite cu ceva întârziere urările mele de bine). Vă las prima poză facută, pentru că acum bineînțeles că sticlele nu mai sunt întregi. Oricum, mie chiar mi-au placut, motiv pentru care mai am doar un pic din fiecare sticla, desi sunt destul de concentrate. 


Am avut și o întâlnire cu bloggerițele din Timișoara la o cafea, iar apoi am făcut vizite câtorva magazine de cosmetice din Iulius Mall, oprindu-ne bineînțeles la Melkior care se deschisese de curând. Cu această ocazie mi-am adăugat la colecție din produsele lor. Cred că vă puteți da seama de pattern.. merg pe roșu, deși sinceră să fiu, nu știu exact cum îl voi folosi în machiajul ochilor. 
Tot caut tutoriale pe net și sper să prind câteva ore libere într-o zi pentru experimentat. V-am lasat și swatch-uri pentru rujul clasic Infinity, rujul creion lansat de curand și fardul Wild Cherry. 


Mi-a ajuns între timp și comanda de pe feelunique de unde am luat balm cleanser-ul Take the Day Off de la Clinique. L-am pus la lucru din prima zi în care l-am primit și trebuie să vă spun că îl ador. Nu cred că îmi va mai lipsi din rutină pentru că mi se pare genial atât pentru a scăpa de machiajul mai încăpățânat, cât și pentru curățarea foarte blândă a feței sau pentru masaj. 

Nu cred că mă mai întorc la demachiantele clasice, mai ales după întâmplările nu tocmai plăcute cu bifazicul de la Nivea care m-a lăsat cu ochii de 2 ori mai pufoși decât în mod normal. 


Ultimul produs e care am mai pus mânuța este o mini mască de față de la Glamglow, pe care am ratat-o când era la reducere în Sephora, dar care a ajuns la mine datorită Luciei. O am doar de vineri, așa că nu am apucat să o încerc, dar revin cu informații când va fi cazul. 



Ale evenimente notabile nu prea au avut loc, dar eu încerc să mă bucur de fiecare bucățică de timp liber pe care o am, mai ales că vremea pare să fie destul de ok în vestul țării și este chiar plăcut să ieși la o plimbare prin parc. 
Încerc să mănânc ceva mai sănătos și să mă reapuc de sport iar dacă voi reuși voi reveni și cu un articol ceva mai axat pe chestii bune de băgat în gură care să nu înoate în zahăr. Nu promit nimic, dar mă voi strădui. 

Cum a fost martie pentru voi și ce planuri aveți pentru primăvara asta?

Share:

1 comment :

  1. Salut!Imi place blogul tau. F interesant. Si avem in comun foarte multe produse pe care le folosesti. Si mi-am dat seama acum ca parca lipseste ceva bloggosferei romanesti din domeniu beauty. As zice calitatea, cantitatea e din plin. Si parca lipsesc videoclipurile si nu ma refer la cele in care blogarita X isi aduna de exemplu preferatele lunii, ci mai mult: cum foloseste produsul x, cum arata y pe piele, cum le combini, cum le folosesti. Am dat subscribe la multe pagini pe youtube si afara lucrurile par mult mai avansate decat la noi. Am dreptate?

    ReplyDelete

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes