Kit SOS de îngrijire și make-up pentru poșetă

A trecut Crăciunul, Revelionul și odată cu ele și vacanța.. Trebuie să recunosc că deja îi cam duc dorul, iar haosul de la facultate (3 predări în 4 zile + umbra aruncată de examenele care se apropie vertiginos) nu ajută prea mult. 

Nu am apucat să fac încă fotografii cu ultimele achiziții și cadouri (încerc să revin la acest subiect in weekend, promise!) dar m-am gând să vă arăt mini trusa mea SOS pentru școală, dacă funcționează și ce intenționez să schimb. Un fel de ce-am în portfard.. doar că muuult mai restrâns :)


Încep cu cea mai mare problemă a mea pe perioada rece: mi se usucă buzele (rău). Așa că, în mod cert, un balsam de buze nu poate lipsi. Momentan eu mizez pe Cicaplast de la La Roche Posay din cauza efectului instant pe care îl are. Buzele sunt în numai cîteva secunde muuult mai moi și nu mai simt că s-ar putea crăpa în orice secunda dacă zâmbesc mai mult. Din păcate nu pot spune că efectul este chiar de durată, dar este super ca SOS product.

O miniatura de cremă de față? Poate e un pic ciudat, dar îmi place să țin una la mine, just in case. Nu am folosit-o decat de vreo 2 ori până acum, dar nu aș renunța la ea. De exemplu dacă fac poze și am pielea extrem de uscată tind să îmi rămână mici linii pe față care nu îmi plac deloc.. aici intervine tubulețul de Vichy. Nu este ce folosesc eu zi de zi, dar până fac rost de niște miniaturi Avene, it will do the trick. 

Ca și cremă de mâini am folosit miniaturile L'Occitane, dar nu pot spune că m-au cucerit. Momentan sunt în kit pentru că sunt mici, dar urmează a fi detronate de crema cu Q10 de la Nivea care se găsește la tub de 30 ml. (aici mulțumesc Oanei pentru tip)


La partea de machiaj.. rămân la nivelul minim. Am aruncat acolo o mascara de la Estee Lauder care este îndeajuns de mică și care îmi place mult (asta e mai mult pentru zilele când sunt complet nemachiată și când aflu că trebuie să ajung nu se știe pe unde imediat după ore)

Apare și super oglinjoara care îmi place enorm (este și un cadou cu semificații mai speciale pentru mine) și pe care o car mai peste tot. 

Cam astea sunt produsele pe care le car după mine zilnic și sunt un fel de minimum necesar. Bineînțeles că după o perioadă mi-am dat seama că ar trebui să îmbogățesc portfardul și cu un concealer bun (și care se aplică într-un mod cât mai igienic) și eventual cu un ruj/balsam de buze colorat. 
Evident, se pot pune multe altele, dar cum vorbim de strictul necesar, mă voi opri aici.

PS. am uitat sa spun de șervețelele demachiante. Am găsit o variantă mică de la Nivea și le păstrez mereu aproape. 

Voi aveți produse pe care le cărați mereu în geantă/rucsac? Care vi se par cele mai importante?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes