Haul și nu numai

Vă primiteam în urmă cu ceva timp că voi reveni cu un post cu ultimele produse pe care le-am cumpărat sau primit în ultima perioadă.. bine, unele dintre ele sunt cam de la Crăciun, iar altele sunt deja goale și le voi încadra într-un articol separat, cu produse terminate. 


Abia azi am apucat să le fotografiez, dar bineînțeles că jumătate de oră mai târziu am dat o fugă până în centru și, fiind ofertă faină la Sensiblu mi-am reînnoit stocul de produse cu SPF care nu apar în acest articol.. Oricum, vă recomand din suflet să aruncați un ochi prin farmacie pentru că au reduceri de 50% la toate produsele de protecție solară. Gata, am terminat cu asta! Să începem...



Am pus mânuța pentru prima oară (shame on me!) pe măștile de față 7th Heaven. Până acum nu am încercat-o decât pe cea peel-off cu miere care mi s-a părut ok la o primă utilizare. Sper să apuc să o folosesc curând și pe cea cu căpșuni pentru că am citit câteva review-uri faine și sunt destul de curioasă. (m-am abținut de la a o desface doar pentru poză)

Masca de la Sephora este una dintre preferatele mele pe partea de curățare. Am recumpărat-o de mai mult ori și mai că îmi pare rău că nu există și la tub. Pielea se simte foarte fain după, iar un pliculeț îmi ajunge cam pentru 3 utilizări. 



Gelul de duș cu miere l-am primit la Beauty Bloggers Secret Santa Timișoara, dar nu am apucat să îl folosesc încă pentru că până ieri aveam vreo 3-4 deja desfăcute în baie. Sorbetul Virgin Mojito este la reducere la The Body Shop și cred că atâta mi-am bătut prietenul la cap cu el încât iată că l-am și primit. Miroase foarte fain a vară și a mare și se absoarbe foarte ușor. Mi se pare foarte bun pentru perioada caldă, așa că intenționez să il păstrez. 





Ren, ren, ren.. De mult îmi doream să încerc ceva de la ei (chiar am pus setul în wishlist-ul de anul trecut) și iată că într-un final este al meu. Bineînțeles că am încercat masca din prima seară și uite că mi se mărește wishlist-ul.. Tratamentul de 1 minut este și el mi-nu-nat! Are efect instant și mi se pare super ca și tratament SOS înainte de un eveniment. Bine, asta doar dacă îl țineți un minut pe ten, nu mai mult pentru că s-ar putea să vă transformați în Scufița Roșie. 

Oricum, m-au convins, iar acum cochetez cu ideea de a încerca kit-ul "Stop being so sensitive" care încă se găsește pe FeelUnique.



Demachiantul Ziaja a venit la pachet cu o cremă de față (pe care am uitat să o fotografiez) și o ciocolată  - Thank you Lucia! - dar nu l-am testat pentru că momentan folosesc fie bifazicul de la Nivea fie direct ulei de migdale pentru a mă demachia. 

Apa micelară de la Garnier a ajuns pentru prima dată la mine - și aici sunt datoare cu o comparație. Eu am folosit doar Bioderma până acum și nu eram tentată să o schimb, dar iată că Oana m-a pus în fața fapului împlinit. Am încercat-o și trebuie să recunosc că îmi place. A curățat foarte bine, nu mi-a iritat nici pielea și nici ochii, iar având în vedere că eu oricum îmi clătesc tenul după ce folosesc orice fel de produs demachiat, trebuie să recunosc că cea de la Garnier are într-adevăr aceleași efecte. Trebuie totuși să menționez că nu am folosit-o pentru machiajul waterproof, dar asta pentru că sunt de părere că nu e treaba unei micelare șă îl dea jos. 




Îmi doream de ceva vreme o loțiune tonică bună, așa că am încercat o mostră de la Paula's Choice să văd ce și cum. Ei bine, m-a convins de la prima aplicare, iar acum varianta full size este a mea. O folosesc în fiecare seară și dimineața și chiar mi se pare că ajută pe partea de hidratare și calmare. O iubesc și îi voi dedica cât de curând un review detaliat. 

Loțiunea Exfoliac de la Noreva este un alt produs pe care Lucia mi l-a pasat tocmai pentru că știe dragostea mea pentru exfolianții PC. L-am încercat și mi se pare că are efect. Bineînțeles, am nevoie de o perioadă ceva mai mare să văd ce și cum, dar mi se pare destul de puternic, mai ales pentru tenul meu. Mă gândesc serios să fac un review comparativ cu exfolianții PC pe care îi folosesc. 



Și uite că am ajuns și la ultima poză, cea cu produse de machiaj. 

Îmi doream mult un lip-stain bun și cum nu l-am găsit pe cel de la Sephora la reduceri (și nu aveam chef să dau 60 de lei pe el) m-am îndreptat spre Astor. Lip-stain-ul mi se pare bun, deși este cam lipicios daca nu aplicați și partea de balsam imediat ce se usucă pe buze. Aș fi vrut să fie complet mat din primul minut de folosire, dar nici varianta asta cu balsamul deasupra nu e deloc rea, mai ales că se matifiază destul de repede. Rămâne pe buze o zi întreagă chiar dacă mănânc (evident, fără să exagerez cu meniuri uleioase) și este destul de greu de dat jos. Îmi place!

Base & Top Coat-ul de la Sally Hansen își face treaba bine așa că a înlocuit vechea bază, iar miniaturile Benefit sunt singurele pe care am pus mâna la reducerile Sephora. Din păcate am mixed feelings în legătură cu ele. Tușul, de la care aveam mari așteptări este un pic cam uscat și nu sunt sigură dacă asta e consistența normală a produsului, sau pur și simplu acesta nu e tocmai ok. Voi încerca probabil altă variantă în magazin să mă conving, pentru că pe parte de aplicare chiar îmi place. Totuși, dacă ar fi să aleg între toate tipurile de produs încercate până acum, cred că rămân la tușul lichid. 

Gata, gata, gata! Am terminat și vă mulțumesc că ați avut răbdare să citiți până aici. Stați și cu ochii pe facebook pentru că mâine voi da drumul la un mic concurs.
Share:

1 comment :

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes