Atoderm - gel de curățare - review

Hello!

M-am întors cu încă un review, de data asta, la un produs de curățare. Se pare că am avut o perioadă pata pusă pe produsele Bioderma, pentru că actorul principal este acum un produs din gama pentru piele foarte uscată a brandului.

E vorba de gelul de duș Atoderm - pe care eu l-am folosit și în alte moduri. Nemai având nici-un cleanser la îndemână și fiind pe drumuri destul de mult la final de septembrie, n-am mai stat să caut ceva de curățare specific tenului - nici nu mă hotărâsem defapt ce aș putea folosi - așa că am întins mâna spre tubul de Atoderm. Îmi aminteam vag că citisem cum că ar fi bun și pentru curățarea tenului.. așa că de ce nu?


Eu am varianta mică de 100 ml, dar îl găsiți și la 1l. După cum vă spuneam, inițial l-am folosit pentru curățarea tenului. Cum mi s-a părut? Ei bine, comparativ cu fratele de la Sensibio, despre care v-am povestit aici pot spune că mi-a uscat pielea.. pam pam pam (drum solo) mai puțin.
Neașteptat aș spune, având în vedere că și dimensiunea produsului full size îl recomandă ca gel de duș, nu cleanser. Curăță ok, dar nu l-aș folosi ca metoda de îndepărtare a machiajului. După o demachere însă, nu am avut probleme cu reziduri rămase pe piele. 


Face destul de multă spumă, mai ales dacă îl folosiți cu un burete konjac (care parcă face spumă și din piatră seacă), dar, contrar așteptărilor, se clătește destul de ușor. Textura este destul de lichidă, dar nu atât cât să se scurgă printre degete. Este transparent albăstrui și miroase plăcut, a curat. Acest lucru se datorează parfumului din compoziție, dar dacă țin cont de ce vă spuneam mai sus legat de funcțiunea lui primară, parcă nu mă mai deranjază acest aspect. 
Eu l-am folosit pe ten mai mult în perioada cladă când tenul mi s-a "normalizat", dar nu cred că l-aș vrea pe perioada iernii. 

În ultimele zile, după ce am pus mâna pe un cleanser ivahidra+ l-am trecut la stadiul de gel de duș. Face treabă bună și din această poziție, dar, din nou, eu tind să îl folosesc alături de un puf (?) de baie. Cumva, mi se pare că genul acesta de adaosuri - bureței, pufuri etc. - tind să îmbunătățească puterea de curățare a produsului.

Vă las aici și o poză cu ingredientele. 



Să vă spun și despre preț.. Varianta mică o găsiți cam pe la orice farmacie, undeva între 10 si 15 lei, iar cea mare între 60 și 85. 
L-aș mai cumpăra? Probabil doar în cazul în care am nevoie rapid de un produs 2 în 1, care să nu ocupe mult spațiu în bagaj. Dar asta și pentru că prefer produsele cremoase pentru curățarea tenului și pe cele frumos parfumate pentru corp. 
Ar putea fi totuși o alternativă bună pentru persoanele cu pielea corpului extrem de uscată, care se irită ușor de la gelurile de duș obișnuite. 

Cam asta am avut de zis despre acest produs. Voi îl folosiți? 
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes