Super Antioxidant Serum - Skin Recovery - review

Actorul principal al acestei postări este Super Antioxidant Concentrate Serum din gama Skin Recovery a celor de la Paula's Choice. 

Am cumpărat acest serum cândva în luna mai, și deși mult timp nu l-am folosit constant (am tras mai mult spre fratele lui fără retinol), iată că în ultima perioadă, decisă fiind să mai arunc din ambalaje, am zis că mă întorc la el. 



Gramajul este același ca și la varianta fără retinol sau la cea pentru ten gras, adica 5 ml. Mie mi se pare o cantitate destul de mare pentru a-ți putea da seama dacă îți place produsul, pielea ți-l acceptă și eventual chiar să vezi câteva mici rezultate.

Această variantă - defapt întreaga gama Skin Recovery - este dedicată în mod special tenului uscat sau deshidratat, iar textura întărește acest aspect. Din păcate am uitat să îi fac o fotografie, dar vă pot spune ca este destul de "închegat", seamănă cu serumul Resist de care v-am vorbit deja aici. Are o culoare un pic mai portocalie, dar care nu se observă absolut deloc pe ten. 

Intră în piele in mai puțin de un minut și o lasă hidratată, dar deloc lucioasă. Arată ca și cum nu ați fi aplicat nimic, dar se simte excelent. Este siliconat, deci pielea devine fină, iar machiajul aderă foarte bine. 
Eu l-am folosit cu preponderență în jurul ochilor, dar l-am aplicat și pe întregul ten când îl simțeam foarte uscat. Hidratarea s-a simțit imediat (și vă pot spune că este mai mare decât la serumul cu antioxidanți Resist) și nici nu am mai simțit neapărat nevoia aplicării unei creme. 

Folosindu-l într-o perioadă în care tenul meu își revenise deja, nu pot spune că am văzut un efect major asupra liniilor fine de sub ochi, dar cu siguranță nici nu au devenit mai pronunțate. Oricum, la capitotul acesta marele campion este serumul cu retionol din gama Resist de care promit să vă povestesc curând.

Ca de obicei, fiind un produs Paula's Choice, nu are iritanți, coloranți sau parfum. Vă las aici și lista întreagă a ingredientelor. Concentrația de retinol este mică - 0.01% deci este ok atât pentru persoane care nu au mai folosit acest ingredient până acum sau pentru cei cu pielea sensibilă.


Mie îmi place enorm acest serum și momentan mă gândesc să îl achiziționez și pe el în varianta full size (sau măcar înca un travel size). Oricum, trebuie să spun că de când am descoperit serumurile acestea, parcă nu mai îmi e deloc frică de temperaturile de iarnă sau de deshidratarea pielii din timpul verii. 

Vouă vi se pare importantă folosirea serumurilor sau doar un moft?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes