Prin Germania.. sau vacanță fără voie

Bună fetelor!

În weekendul trecut trebuia să fac o călătorie scurtă până în Germania.. Duminica trebuia să fiu înapoi, iar viața mea să decurgă în mod normal.. dar cum, ca de obicei socoteala de acasă nu seamănă cu cea din târg.. Mașinuța s-a stricat sâmbătă seara prin Austria.. și doar un tren ne-a dus până în Rosenheim. 
Bineînțeles, reparațiile au început abia luni... și au durat până joi. Așa că.. cu voie, fără voie, am luat o vacanță de 5 zile în Germania.

Trebuie să recunosc că mi-a plăcut temperatura (ceva mai mică decat în Ro) și faptul că era foarte foarte verde și în oraș și în afara lui. Așa am putut să mă bucur de mâncare (sau alte deserturi) în natură, la umbră. Parcă îmi lipsea asta. Din păcate nu prea am făcut poze - și pentru că am uitat.. și pentru că nu prea aveam cu ce (am plecat din Timișoara aproape în pijama, cu nimic după mine).

Fiind în Nivealand (da, așa numesc eu Germania) mi-am zis că trebuie neapărat să ajung la un Dm. Oricum mi se terminase crema de corp.. și mă gândeam să îmi refac stocul de nivea wow. Daaaar, din nou, planurile mi-au fost date peste cap și lista de cumpărături s-a schimbat. 


Am găsit cremă de corp Dove la 400 ml și îmi aminteam că în urmă cu ceva timp îmi plăcuse, așa că am luat 2 flacoane.. Tot de ceva vreme îmi doream să încerc crema Nivea sub duș, așa că iată și ocazia perfectă. Gelurile de duș le-am aruncat în coș pentru că.. erau de 3 ori mai ieftine decât la noi. 

Per total, pe toate cele 6 produse am plătit undeva la 9 E. Hmmm.. păi să tot faci cumpărături așa când vine vorba de skincare. 
Am dat și pese ceva noutăți, dar cum am o lista luuuuungă acasă, am decis să mă ambțin de data asta.


Am încercat deja câteva dintre ele până acum, iar calitatea nu poate fi pusă la îndoială. Cred că dacă ar fi după mine, aș fi plecat cu tot baxul de creme sub duș. Dar nicio problemă, parcă e la reducere și la noi la Dm. 


Nu mă voi lungi mai mult, pentru că nu a fost o perioadă cu prea multe întâmplări excepționale (deși am găsit un loc cu mâncare asiatică ge-ni-al), dar vroiam să vă povestesc mica întâmplare ce m-a făcut să lipsesc de pe blog mai mult de o săptămână. 

La final, vă întreb pe voi. Preferați să vă faceți stoc de cosmetice când fugiți în străinătate și găsiți vreun chilipir, sau preferați să cumpărați doar când aveți neapărat nevoie de ceva?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes