Cumpărături de început de iulie

M-am întors cu o scurtă prezentare a câtorva produse pe care numai ce le-am achiziționat la începutul acestei luni. Tot vreau să le prezint de câteva zile, dar ba am rămas fără baterie la aparatul foto, ba era deja seara.. am tot amânat. Oricum, am reușit să mă adun, așa că să vă povestesc...


Ele sunt primele achiziții ale lunii (sper să pun curând și o comandă la Yves Rocher pentru că se îngroașă wishlist-ul)
Pe unele pusesem ochii de mult (vorbesc aici de tratamentul de la Paula's Choice) iar altele au fost alegeri spontane. Dar să le luăm pe rând. 




Ajunsesem în Sensiblu să îmi iau o pastă de dinți și mi-au căzut ochii pe apa termală de la Avene. Eram pe punctul de a o duce la casă când am văzut că cea de la Oxyance era la reducere (undeva la vreo 15 lei). Nu am mai folosit până acum nimic de la ei, dar am zis că fiind vorba doar de apă termală nu se poate întțmpla nimic rău. So far, so good. 


Despre această cremă de la Nivea am tot văzut scris prin blogosferă și cum tocmai mi se terminase crema de corp (da, din nou..) am zis să văd ce e cu ea. Îmi place, dar încă nu îmi dau seama care e diferența între ea și varianta Soft. Poate dacă le încerc în paralel..


Spray-ul Ladival l-am luat pentru că mi s-a parut a fi singurul cadou ok din revistele din luna iulie. Deși se recomandă a fi eco și toate cele, am fost foarte dezamăgită când am văzut că alcoolul este al 2-lea ingredient. Nu l-am deschis încă și nici nu m-am hotărât ce voi face cu el. 


Pe cele 2 le-am luat din Dm la aproximativ 12 lei fiecare. Creionul ruj de la Miss Sporty e ok, o culoare puternică dar foarte potrivită pentru vară. Nu ține foarte mult pe buze, dar e foarte ușor de aplicat. Mă gândesc să îl prezint separat, alăături de alte rujuri roșii. 
Despre tușul de ochi pot spune deja că este o dezamăgire. Deși este negru intens și se ține de promisiune (este waterproof) se aplică aiurea, cu dungi, iar aplicatorul este foarte dur. În plus, a doua zi după ce l-am purtat m-am trezit cu una din pleoape iritate. Nu l-aș mai cumpăra vreodată.


Tratamentul cu retinol 1% de la Paula's Choice este de ceva vreme pe lista mea, și iată că i-a venit și lui rândul. Am luat varianta trial size (5ml) și am început deja să o aplic. Nefolosind retinol până acum, am hotărât că o data pe săptămână ar trebui să fie îndeajuns pe moment. Voi reveni cu un review peste vreo lună - două când ar trebui să observ o diferență.


Uleiul de arbore de ceai nu apare în poza generală pentru că l-am achiziționat chiar azi (în timp ce unele poze mă așteaptă de vreo 3 zile). Îmi apăruse un coșuleț pe obraz și am zis să văd ce poate, că am auzit multe laude la adresa lui. 

Cam asta ar fi pe moment, dar revin curând cu review-uri la cateva produse terminate, pe care încă nu le-am prezentat pe blog. 

Voi ați folosit vreul dintre produsele de mai sus? Ce experientă ați avut cu ele?
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes