Resist Super Antioxidant Serum - Review

Vă promiteam zilele trecute că voi reveni cu review-uri la produsele cumpărate în mai. M-am gândit să încep cu produsul care mi-a plăcut cel mai mult și pe care nu m-am îndurat să îl termin înainte de a-l recumpăra: mai exact serumul tratament Resist Super Antioxidant Concentrate de la Paula's Choice. 



După cum vedeți, m-a convins îndeajuns încât să optez pentru varianta full size de data aceasta. Deși inițial (înainte să încerc ceva de la PC) nu mă dădeam în vânt după produsele lor, considerându-le overpriced și doar bine market-uite, am zis să le dau o șansă după ce am citit cartea Paulei - The original beauty bible. Evident, nu eram de acord cu tot ce susținea acolo, dar sfaturile erau mult peste ce auzisem de la diverși dermatologi, deci... de ce nu?

Revenind la oile serumurile noastre.. În urmă cu o lună și ceva cumpăram varianta travel size a serumului Resist. L-am folosit mai mult pentru zona din jurul ochilor, dar, în zilele în care tenul meu chiar nu arata ok, l-am aplicat pe toată fața iar rezultatele nu s-au lăsat așteptate prea mult. 

M-am convins că problemele cu liniile fine de sub ochi nu sunt atât de grave pe cât le crezusem și că nu e vorba de aspecte ireversibile, ci doar de niste efecte nu foarte plăcute ale rutinii mele de îngrijire. Zona de sub ochi - mereu uscată - a arătat mai bine după prima aplicare, iar efecte care să se mențiă în timp am văzut după cam o săptămână de aplicări zilnice. 

Când l-am folosit și pe restul feței am observat o evidentă îmbunătățire a texturii pielii. În plus, semnele roșii și pielea uscată ce îmi rămâneau după un coș, au trecut cu mult mai repede. 


Așa că m-am întors la magazin (yay, cei de la Paula's Choice au reprezentanța din Ro la 10 minute de mine. I'm feelig lucky) și am întins mâna spre varianta full size, convinsă fiind că vreau să îl pot aplica pe toată fața, fără să mă tem că se va termina când îmi e lumea mai dragă. Să nu mai spun și că până pe 15 iunie serumurile au reducere de 10%. 

Această variantă de serum vine în două variante: travel size de 5 ml (38 lei) sau full size de 30 ml (168 lei - parca 151 la reducere). Nu conține retinol și este dedicată tuturor tipurilor de ten, deși eu înclin balanța mai mult către cele uscate. 
Eu îl aplic seara fie direct pe pielea curată, fie peste exfoliant (după 20 de minute, pentru a-i permite primului să pătrundă în piele), iar dimineata imediat după curățare. Poate fi urmat de crema hidratantă (deși observ că pe perioada verii nu prea mai simt nevoia acestui pas chiar în fiecare seară) și crema cu SPF. 

Nu este un serum care să fie confudat cu apa ca și textură, deci nu intră instant în piele, dar se întinde foarte frumos, iar senzația ușoară de luciu de la început se pierde în mai puțin de un minut. Este siliconat, deci lasă o senzație de piele foarte fină, peste care machiajul aderă foarte ok. 



Are o culoare gălbui-transparetă, care nu este absolut deloc sesizabilă pe ten. Nu este lipicios și nu lasă deloc film gras. Probabil vitamina C conținută a fost "vinovată" și de faptul că petele roșiatice de pe ten s-au estompat considerabil. Ce să mai? Iubesc serumul acesta și sunt tare fericită că l-am luat. Următorul pe wishlist este Resist Anti-Aging Retiol pe care sper să pun mâna cât de curând. 

Vă las aici și o listă a ingredientelor în caz că sunteți curioase. Așa cum ne-au obișnuit cei de la Paula's Choise, nu are parfum, iritanți sau coloranți. 


Din păcate nu am făcut poze "before & after" cu tenul meu, deci trebuie să mă credeți pe cuvânt că a funcționat. 
Bineînțeles, restul produselor pe care le folosesc au și ele meritul lor, dar faptul că acest produs m-a făcut să nu-mi mai fie atât de groază să râd în hohote (din cauza liniilor fine de sub ochi care deveneau instant foarte evidente) spune multe. 

Așa că eu vi-l recomand dacă nu pe toată fața, măcar pentru zonele foarte sensibile, predispuse la uscare și iritații. Pentru acestea puteți încerca varianta travel size, pentru a nu trebui să plătiți de la început prea mult pentru un produs pe care nu l-ați testat personal.
Sper că nu am uitat să spun ceva. Dacă îmi amintesc/schimb părerea/observ alte aspecte sau aplicații promit să revin cu un update.

Până atunci, nu ezitați să-mi spuneți ce părere aveți despre acest produs, dacă l-ați încercat sau dacă ați întâlnit ceva asemănător. 

Pupici!
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes