Lapte și cremă de corp Herbosophy - review

Am tot tras de timp cu review-ul ăsta.. Că sunt examene, că e prea devreme, că e prea târziu. Dar recipientul cu loțiune ajunge la final, pozele sunt pregătite de vreo două săptămâni, așa că nu mai am scuze. 
Le-am cumpărat împrună și vi le voi prezenta tot împreună. Asta și pentru că și când le-am folosit, au fost tot împreună. 



Am auzit de bine de ele de la o prietenă, le-am văzut la ofertă în Sensiblu luna trecută și cum eram în căutare de cremă de corp am zis să văd de ce sunt în stare. De când le-am cumpărat le-am folosit aproape exclusiv, și trebuie să spun că mi-au plăcut mai mult decât mă așeptam.

Voi începe cu laptele de corp care mi se pare și cel mai potrivit pentru perioada asta a anului. Am ales varianta cu muguri de plop în defavoarea celei cu macadamia mai ales din cauza mirosului. Fiind vara, îmi doream ceva fresh, nu prea dulce. 


Varianta aceasta mă face să mă gândesc la un coș mare cu plante proaspăt tăiate. Deci are clar o bilă albă pentru miros. Textura este aproape lichidă. Aș spune chiar.. cu cât mai cald afară, cu atât mai lichidă devine, deci trebuie să aveți grijă când o scoateți din sticluța(?) dacă nu vreți să ajungă peste tot. Se întinde ușor și nu e nevoie de o cantitate mare pentru a acoperi tot corpul. Intră destul de repede în piele (dar aș recomanda să așteptați totuși cam un minut înainte de a vă îmbrăca) și nu lasa niciun film gras sau lipicios. 


Hidratează ok pentru perioada asta, dar nu cred că aș recomanda-o și pe perioada iernii. Din nou, nu o recomand ca sigura metodă de hidratare pentru mâini (sau tălpi în caz că stați mai mult timp în sandale), dar aici intră în scenă sora ei. Overall este un lapte de corp ok, pe care aș putea sa-l recumpăr în perioada următoare. Nu chiar imediat totuși, pentru că mai am câteva produse pe wishlist de care nu vreau să uit. 
Îl găsiți la Sensiblu (din cate am înțeles Herbosophy este brand-ul lor) la aproximativ 17-18 lei pentru 250 ml, dar puteți vâna reduceri. Am văzut că au cam în fiecare luna ceva. 

Surioara de care vă povesteam este crema de corp cu shea, la borcănel de 200 ml. 


Ambalajul este simplu dar tare drăguț (îmi place proporția diametru-înălțime), iar crema este foarte diferită de laptele rezentat anterior. Are o consistență mult mai groasă. Nu chiar de unt, dar puțin mai mult decât o simplă cremă de corp. Ea nu își schimbă textura în funcție de temperatură, nu curge și nu se întinde peste tot în borcănel (decât dacă aruncați cu ea sau o agitați extrem.. extrem de tare).

Deși nu e la fel de lichidă, se întinde destul de ok pe corp, deși nici aici nu aveți nevoie de cantități foarte mari. Este mai hidratantă decât laptele de corp, dar și intră un pic mai greu în piele. În schimb nici ea nu lasă (după absorbție) film lucios sau gras. 
O folosesc mai rar în perioada asta, pentru că, după cum spuneam, prefer varianta mai uțoară. Dar cred că ar face față destul de ok în perioade mai reci unei pieli normale sau uscate. Nu cred totuși că ar fi ok pentru pielea foarte uscată, deci dacă vă e ok Neutrogena pentru piele foarte uscată (de exemplu), crema aceasta sigur nu va fi îndeajuns. 


Eu o folosesc în perioada asta ca și cremă de mâini/picioare mai ales seara și mă trezesc cu piele hidratată a doua zi. Îmi place mult, și cred că aș întinde mâna spre ea de fiecare dată când m-aș gândi să încerc un balsam. 
Costa cam 20 de lei, dar mi se pare că ține mai mult decât laptele de corp. Ce-i drept, nefolosindu-le chiar la fel de mult pe amandouă, s-ar putea să nu fie atât de mare diferența pre cum mi se pare acum.


Cam așa arată acum, când am ajuns pe la jumătatea sa.
Am văzut în blogosferă că părerile sunt destul de împărțite când vine vorba de Herbosophy. Voi ce experiențe ați avut cu produsele lor? Vă plac? Le-ați recomanda?

Vă pup
Nio
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes