Nutrogena loțiune de corp - review

Bună fetelor!

Nu cred că v-am povestit încă, dar mie îmi place mult să folosesc creme de corp. Ce-i drept, deseori și simt nevoia să fac asta, pentru că pielea mea se usucă în neștire mai ales pe gambe, coate și mâini. 

Vedeta în postarea de azi va fi loțiunea de corp de la Neutrogena cu care am ajuns să am o relație de love-hate. Acum să vă explic și cum s-a ajuns aici. 
Am descoperit firma în urmă cu destul de mulți ani, căutând o soluție pentru pielea mea care se desfăcea pe straturi în mijlocul iernii. Am găsit, am vazut, am încercat, am plăcut. După câteva aplicări a reușit să mă scape de probleme. 


Eu folosesc varianta clasică pentru piele uscată acum deși am încercat și varianta pentru piele foarte uscată (flaconul roșu) și am găsit și o variantă pentru pielea sensibilă - dar care nu m-a convins că ar fi cumva superior.
Textura este una destul de densă, fără a fi grasă. Se întinde ușor, dar eu nu m-am îmbrăca imediat după aplicare, ci aș aștepta mai degrabă cam 5 minute - mai ales acum în perioada caldă când asta ar însemna în mod cert lipirea tuturor hainelor de piele. 

Efectele se vad aproape instant. Îmi simt pielea mai hidratată - știți despre ce vorbesc: dispare senzația de piele care ține. Efectul ține pe parcursul întregii zile și mi se pare că îmi îmbunătățește și starea generală a pielii. 
Mirosul este unul specific produselor Neutrogena. Eu nu mă dau în vânt după el, dar nici nu mă deranjază, nefiind extrem de puternic. 
Ce nu-mi place la ea (dar pot trece peste)? Uneori, dacă nu am dozat perfect cantitatea de cremă aplicată mă trezesc la duș că simt cum îmi alunecă de pe piele. 


Acum, partea care mă enerveaza pe mine la culme este recipientul. Sau poate nu recipientul în sine, ci rezultatul folosirii unei creme cu textura asta într-un recipient cu pompiță: ultima porțiune (de cam 100 ml la recipientul de 400) nu vrea să iasă din sticluță în modul în care a fost proiectat. Pot să o scutur, sa rotesc de pompiță... nu vrea și pace. Așa ca ajung mereu să folosesc tubul de la pompiță pe post de lingură pentru produsul din interior. 
Asta e și ineficient (că ma umplu și eu și exteriorul tubului de cremă) și nu foarte ok pentru că tot expun crema la aer și bacterii. 

Așa că după fiecare flacon terminat îmi spun:  gata, de acum înainte iau ceva mai practic. Dar cel mult 2 luni mai târziu mă întorc la neutrogena. Am încercat la un moment dat balsamul lor la borcănel de plastic și s-ar putea să fie o variantă mai bună pentru mine (dacă fac abstracție de faptul că și acolo produsul e expus la aer).

Puncte tari
- hidratează bine
- efectul este de durată
- intră în piele repejor (nu pot spune chiar repede)

Puncte slabe
- recipientul care nu mă lasă să folosesc întregul produs
- o simt pe piele (nu în ea) la duș

Preț: 20-24 lei pentru 400 ml (este 250+60% gratis) și se găsește în majoritatea super-marketurilor, farmaciilor și în DM.

Probabil următoarea achiziție în domeniu va fi de la elmiplant (parcă de prea mult timp nu le-am mai folosit loțiunile de corp), sau Ziaja (care îmi fac cu ochiul dar pe care nu am reușit încă să le testez) dar sunt cât se poate de deschisă dacă aveți sugestii pentru mine. 
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes