Empties, terminate... gone

Nici nu știu ce titlu să pun. Asta pentru că acesta nu e un post în care să spun doar ce am terminat, ci și ce am aruncat deși nu am folosit nici 10%.. Pentru că uneori se întâmplă să o mai și dăm în bară cu produsele care ne fac cu ochiul pe raft. 


 Oricum, azi, aparent foarte hotărâtă să procrastinez (și să nu-mi termin încă planșele pe mâine) am decis că ar fi timpul să fac un pic ordine pe la cosmetice li nu numai. Se pare că asta devine încet, încet una din activitățile preferate. 
Anyway, am strâns câteva produse care au ratat coșul în ultimle săptămâni și am decis șă vă spun câteva cuvinte despre ele - mai ales că la mania pe care o am eu cu aruncatul ambalajelor, nu pot promite prea des postări de gen. 
Revenind la subiect...



Despre crema de la Avene - Hydrance Optimale Riche v-am mai povestit aici. Un tsdr; ar fi că am iubit-o, drept pentru care mai am un flacon în sertar, neînceput + varianta cu spf 20. Acum, că e vară și tenul meu și-a revenit, mă tentează să încerc și varianta Legere, dar mai aștept un pic, până la următoarea comandă de la farmacia Tei. (în Sensiblu, Farmacia Vlad etc. de prin Tm, prețurile sunt cu aprox 50% mai mari)




Balsamul de buze de la La Roche Posay (vad că tind să încep cu produsele care mi-au plăcut) a primit și el un mini review aici. Pe scurt, îmi place, dacă mă văd ajunsă în situații extreme din care nu mă mai salvează nimic îl voi recumpăra. Dar până atunci.. Try all the lip balms! Momentan folosesc Apivita și Nivea Lip butter și nu am întâmpinat nicio problemă. 





Mascara-ul Maxi Lash 3D de la Oriflame a fost probabil preferatul meu din toate încercate până acum. Din păcate îl am de mult timp, e terminat, dar nu mă înduram să îl arunc pentru că am iubit periuța asta și tot contemplam să o folosesc pentru un tratament cu ulei de ricin. 
Maxi Lash 3D definea bine genele (yay!) și nu le încărca excesiv (ce-i drept eu mereu ștergeam surplusul pe un șervețel înainte de utilizare). Eu îl foloseam într-un singur strat, pentru că deja la al doilea arăta ca și cum mi-as fi adăugat o pereche de gene false. (mulțumesc mamei natură aici)
Mă gândesc serios să mai arunc un ochi prin catalog, deși nu am mai comandat de la ei de ani buni. (majoritatea produselor Oriflame sau Avon pe care le dețin au fost cadouri de la rude/prieteni care le folosesc mai des)




Am ajunș și la partea neagă a listei. Deși mult timp șamponul de la Clear - Scalp Oil Control a fost preferatul meu - și unul dintre puținele la care nu făceam mătreață, în ultima perioadă mi-a făcut mai mult rău decât bine. Nu mă pot plânge de efectele asupra părului, dar, de fiecare dată când îl foloseam mă trezeam că mă ustură tenul în ultimul hal. A durat ceva până să îmi dau seama cine e vinovatul, dar acum, că am renunțat la el, pielea mea e mult mai ok. 



Plasturii de la Beauty Formulas.. Don't even get me started on his one. Voi fi scurtă: singurul lucru care l-au făcut a fost să îmi epileze tot puful invizibil de pe nas, fără a reuși să scoata niciun punct negru. Poate ar trebui să-i recomand pe post de ceară de epilat pentru față... -_-




Eyeliner-ul Stylo de la Oriflame a fost marea dezamăgire în materie de tușuri. Deși vârful arată bine, nu e prea moale sau prea dur, produsul în sine a fost dezastru. Cel puțin pe pielea mea. Negrul era destul de șters și trebuia mereu revenit peste. Problema e că dacă așteptam prea mult pentru a reveni (vorbesc aici de 10 secunde, nu mai mult) în loc să se intensifice culoarea, se lua produsul înapoi pe pensulă și se ștergea. 
În puținele cazuri în care am reuțit să îl aplic nu cred că a rezistat mai mult de 3-4 ore pe pleoape, așa că, dacă mai există în catalog (da, și el a rămas pierdut din vremuri antice printr-un sertar) nu îl recomand. 


Uleiul de cuticule de la s-he l-am luat dintr-un DM în urma unui impuls de moment. Nu m-a ajutat prea mult, dar nu mi-a făcut nici rău. M-a tentat din cauza aplicării curate, dar uleiul din interior era foarte greu absorbit de pielea și mai mult se ștergea înainte șă apuce să hidrateze vre-un pic. A ajuns deci la coșul de gunoi, iar eu m-am întors la crema de mâini de la Neutrogena și, mai nou, la lip butter-ul de la Nivea de care vă povesteam aici că începe să aibă din ce în ce mai multe întrebuințări. 

Momentan sunt în căutări de șampon și tuș de ochi. Primul pentru că îmi trebuie, al doilea pentru că e produsul meu preferat și simt nevoia de reînoire a stocului și eventual a culorilor acum la început de vară. Daca aveți vreo idee, let me know :)
Sper că v-a ajutat cu ceva postul acesta. Aștept părerile voastre! 

Vă pup,
Nio

Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes