Achizițiile de început de mai

Bună fetelor!

A venit luna mai și m-am gândit să vă arăt care sunt noile achiziții înainte să fie prea târziu. Și pentru că unele sunt doar varianta trial size și pentru că eu consum cremă/loțiune de corp în cantități industriale îmi era frică să nu ajung cu review-urile la unele abia după ce le termin complet și am aruncat și ambalajele. 
Deci următoarele produse sunt nou intrate în colecția mea:


- Cremă de corp cu Shea de la Herbosophy
- Lapte de corp cu Muguri de Plop de la Herbosophy (în luna martie, găsiți ambele produse cu 25 lei la Sensiblu)
- Cremă de față Atoderm de la Bioderma
- Oja 60 Seconds nuanța Cherry on Top de la Rimmel
- Unt de buze cu zmeură de la Nivea (review-ul Iguanitzei m-a convins) 
- Serumul Skin Recovery super antioxidant de la Paula's Choice
- Serumul Resist Super Antioxidant tot de la Paula's Choice (ambele în varianta trial size până reușesc să mă hotărăsc care îmi place mai mult)
- Exfoliantul Skin Perfecting 2% BHA Lotion - 2 mostre (cel puțin până mă hotărăsc dacă îl vreau în varianta mare)

Am început în ultima perioadă să am mai multă grijă legat de produsele de îngrijire pe care le folosesc și de când am început să îmi schimb rutina aceasta, pot spune că am început să vad rezultate destul de bune. 

Deja mi-am băgat nasul în cam tot ce am achiziționat, așa că vă las câteva cuvinte despre ele, de început.

Crema și laptele de corp de la Herbosophy le-am achiziționat la recomandarea unei prietene (bine ca n-am apucat sa caut review-uri prin blogosferă, pentru că observ că nu e neapărat cea mai iubită firmă). După vreo 2-3 utilizări pot spune că îmi plac, dar intenționez să revin cu o părere mai bine fomată în viitorul apropiat. 


Crema Atoderm îmi pică destul de bine, mai ales atunci când tenul mi s-a uscat exagerat. Nu cred să fie totuși cea mai potrivită pentru vară. Dar cu siguranță ar fi o achiziție bună în perioadele mai reci. 


Produsele Paula's Choice tind să îmi placă. Am mai folosit de la ei exfoliantul cu 8% AHA și efectele au fost super, așa că am ajuns și la alte produse. Am folosit de câteva ori serumulk Resist și mi-a plăcut. Atâââât de mult încât promit să îi dedic o postare separat. 


Am fost convinsă să îi dau o șansă și mă bucur. L-am luat, l-am încercat, mi-a plăcut și i-am găsit și întrebuințări alternative: mi se pare absolut genial pe cuticule. 


Ultimul produs este oja de la Rimmel. Nu este primul produs de gen pe care îl am de la ei. Au o colecție impresionantă cu culori foarte faine. Din păcate o parte din ele au și câteva efecte secundare nu tare plăcute, iar nuanța aceasta nu face excepție. 
Note to self: niciodată nu o folosi fără o bază.

Cam acestea ar fi niște informații de bază despre ultimele achiziții. Dacă doriți să aflați părerea mea detaliată despre unul anume dintre produse lasați-mi un coment și promit să țin cont la programarea postărilor. 

Vă pup!
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes