La Roche Posay - campanii

Azi, trecând printr-o farmacie Dona mi-am adus aminte de un post al celor de la La Roche Posay care spun că în farmaciile partenere găsiți broșura de gamă. În broșură puteți găsi câteva mostre atât la creme hidratante, bb sau cc cât și o mostra la fondul de ten toleriane. 
În urmă cu o lună și ceva eu oscilam între avene și la roche posay și am optat în final pentru prima. Un test al "concurenței" este cumva ideal acum, înainte să pun următoarea comandă. 


Deși, cel mai probabil, dacă pun ochii pe ceva din broșură mă voi întoarce în farmacie (de obicei tind să comand online) pentru că la achiziționarea oricărui produs din broșură se primește cadou un mini kit de îngrijire. 

Promoția a început.. în urmă cu o lună și ceva și durează până la 31 mai. 


Și încă o chestie faină a celor de la La Roche Posay: Dacă faceți un selfie cu produsul preferat de la ei și îl trimiteți (găsiți aplicația pe pagina lor de facebook) ei promit să dăruiască un produs pentru pacienții copii ai HOSPICE - Casa Speranței. 

Este în desfășurare și campania "Devino un SkinChecker", dar aici nu am apucat să mă uit peste toate informațiile.

Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes