Cum ne pregătim de vară?

Postul Monei mi-a adus aminte de un subiect pe care vroiam să-l abordez acum că vara se apropie. Vorbesc aici de corpul pe care îl afișăm mai mult în perioada caldă și, implicit, de celulită.

Știm noi toate că acum, când se apropie luna mai scoatem din șifonier fustițele, pantalonii scurți, rochițe și multe alte obiecte de îmbrăcăminte ce acoperă mai mult sau (mai ales) mai puțin. Și deși ne-am propus de anul nou că de data asta facem mai mult sport și mâncăm mai sănătos, iată ca ne bate vara la ușă și ne amintim că parcă nu prea ne-am ținut de program în ultimele săptămânii (c-o fi școala de vină, c-o fi lucrul..)

Pentru mine e foarte clar că nu se poate scăpa de problema asta doar prin creme și masaj (deși într-adevăr pielea arată mult mai bine după asemenea tratamente). Rezultatul spre care trebuie să țintim este micșorarea indicelui de grăsime (și asta nu are legătură cu kilogramele în plus.. știți și voi foarte bine că și fetele slăbuțe pot avea celulită).
Deeeeci.. cum facem asta? Mâncăm sănătos și... sport :)

O bună perioadă de timp am fost convinsă că e un pic cam târziu, că iar nu reușesc să arăt în costumul de baie ca duduile de la TV, daaaaaar.. am găsit apoi exact site-ul care să mă ajute.
Din cauza programului haotic de la facultate nu am timp niciodată să ajung la sală, dans sau alte activități mai dinamice. mai rămâne deci alergatul și sportul făcut acasă. Cu alergatul merge ce și ce (în funcție de temperatura de afară prefer uneori să mă ascund sub pătură și să mă fac că am uitat), dar fitness-ul făcut acasă pare să fie o idee foarte bună. 

Anul trecut, chiar pe vremea asta dacă nu mă înșel, i-am gasit pe cei de la www.fitnessblender.com și de atunci nici că am mai căutat alte programe de sport, fie ele scrise sau video-uri. 
Îmi plac mult pentru că au video-uri foarte calitative și reușesc cumva să te țină motivat în timp ce "lucrezi". Îți explică în fiecare video exact ce trebuie să faci, cum și eventual ce greșeli poți face fără să îți dai seama. Știu că la anumite tipuri de exerciții îți explică inclusiv modul în care trebuie să respiri. 
Video-urile lor sunt foarte diverse. Le găsiți pe dificultăți de la 1 la 5, pe tipul de sport pe care îl doriți (au video-uri pe Cardio, HIIT, Strength, Pilates, Yoga, Toning etc.), durată sau tipul de echipament folosit. 
Majoritatea nu folosesc decat greutăți - haltere -  (care pot fi ușor înlocuite cu sticle de apă sau alte obicte mai grele pe care le aveți la îndemână).

printscreen from fitnessblender.com
Anyway, revenind la oile noastre, acum, pe ultima sută de metri cred că se merită încercate câteva ședințe de HIIT - ajută cel mai mult la arderea grăsimilor și ține corpul în priză și în perioada post workout - combinate cu cardio și streaching (call me crazy, dar nu renunț la întinderi oricât de puțin sport aș fi făcut).

Eu nu m-am ținut chiar atât de bine de program în anul ăsta în care am știut de existența lor, dar, overall cred că dacă pun cap la cap zilele în care am făcut sport, se adună totuși câteva luni bune. 
Rezultatele se văd destul de repede. În cam o săptămână mă simt notabil mai bine (yay, urc cele 5 etaje de la faculta fără să mai scot limba de un cot) și în vreo 3-4 (în funcție de ce tip de video-uri aleg) se văd deja diferențe fizice (mai ales legat de cum se așază hainele pe mine). Vă las aici și un print screen cu calendarul meu din luna februarie (da, atunci m-am ținut cel mai mult de program).


Mie îmi plac super mult și de o săptămână și ceva m-am reapucat de sport. Toate video-urile lor sunt gratis și au un search foarte bine pus la punct. Dacă vreți un program clar, recomandat de ei (exact ce să faceți în fiecare zi timp de 4 sau 8 săptămâni) se poate cumpăra (și nu costă foarte mult, parcă undeva la 10$) dar cred că inițial e mult mai bine să căutați voi pe site, să alegeți ce cedeți că vi s-ar potrivi în funcție de nivelul la care sunteți și ce vreți să obțineți. 

Eu o să mă opresc aici din scris, că mi se pare că nu mai ajung să termin altfel. Dar vă stau la dipoziție cu orice fel de informații legate de subiect și, daca doriți, voi mai scrie pe viitor articole în care să vorbesc despre tipurile de antrenament existente, rezultatele lor sau alte nedumeriri pe care le aveți. 

Apropo, și cei de la fitness blender au o parte de blog .. sau mai degraba vlog în care răspun la întrebările fanilor. 

Vă recomand site-ul cu dragă inimă și zic să ne punem pe treabă că mai e doar un pic până la party-urile de 1 mai de la mare. :)

Pupici 
Nio
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes