Creme de ochi - începuturi

Bună fetelor!

Astăzi aș vrea să va povestesc câte ceva despre cremele de ochi. Știu că atunci când discuțiile se întind înspre aceste produse, părerile sunt foarte împărțite. Eu una fac parte din tabăra celor care susțin existența acestor produse. 
Deși am citit cartea Paulei Begoun (the original beauty bible) am câteva păreri destul de adânc înrădăcinate și la care nu prea vreau să renunț. 

Una din ele este legată de necesitatea unei creme speciale pentru zona ochilor. Și asta nu pentru ca ar conține ele super ingrediente care să ia cu mâna ridurile fine și să ascundă cearcănele, ci pentru că la majoritatea lumii, în zona ochilor, pielea este diferită de restul feței. 
Un alt motiv pentru care eu le susțin este formula: deseori, la cremele speciale pentru zona ochilor vorbim de o textură mai ușoară ce se absoarbe mai repede. Evident sunt și câteva excepții despre care va voi povesti curând.
Și un ultim argument ar fi că, deși este complet plauzibilă și utilizarea unei creme de fața foarte bine formulată și potrivită tipului de piele de sub ochi, cantitatea de 40-50 ml a unui flacon este prea mare pentru a o termina în timp util. Eu am și un fix cu oprirea utilizării cremelor în funcție de data recomandată după deschidere. :)

Acum, că v-am făcut o mică introducere cu părerile mele despre acest subiect, vreau să vă vorbesc un pic despre cremele de ochi pe care le folosesc în această perioadă. 
Vorbesc la plural pentru că sunt 2 pe care le folosesc constat + câteva mostre care ar trebui să mă ajute să găsesc next best one. 
Aaaaa.. și pentru a vă putea raporta cum trebuie la context, vă spun și că am pielea din jurul ochilor destul de uscată - dacă stau 2 zile fără o hidratare decentă liniile fine devin destul de vizibile chiar și fără să râd.


Cum în ultima perioadă am tot folosit produse de la Avene (și pot spune că am fost destul de mulțumită de ele) am hotărât să încerc Soothing Eye Contour Cream de la aceeași firmă. Eu o folosesc de obicei dimineața pentru că intră destul de repede în piele și nu am probleme în a ieși pe ușă imediat după utilizare. 
Un review detaliat voi face după ce o voi folosi o perioadă mai lungă, dar până acum pot spune că iși face treaba destul de bine la capitolul hidratare. Textura este una light, fără a fi fluidă. Nu are SPF, dar pentru mine asta nu e o problemă având în vedere că prefer să revin cu o cremă spcială pentru protecția solară la final. 

Cea de-a doua este Goat's Milk de la Ziaja. La aceasta m-a atras prețul foarte mic (undeva la 10 lei la Farmacia Tei) și multele review-uri pozitive pentru produsele firmei poloneze. 
De obicei o pun în rucsac pentru situațiile SOS (ex. ajung la bazin, sau mai exact cu capul complet sub apă). Textura este foarte light, devenind aproape fluidă la contactul cu pielea. Hidratează binișor, dar nu o va înlocui pe cea de la Avene. Nici ea nu are SPF, deci bad news pentru iubitorii de produse 2 în 1. Promit să vă anunț dacă la un moment dat voi vedea schimbări majore datorate ei. 

Am lăsat la urmă crema Glycolic Eye a lui Mario Badescu. Aici nu am cumpărat întreaga cremă (și bine am făcut, cel puțin pe perioada verii) ci le-am cerut celor de la carespot.ro mostre pentru a mă hotărî exact pe ce îmi e mai ok. (Carla de la carespot.ro este o persoană tare de treabă, gata mereu să te ajute daca ai nevoie de ceva)
Mă tenta de ceva vreme să folosesc câteva produse Mario Badescu și am zis că acestea sunt bune de început. 
Revenind la crema de ochi: este foarte hidratantă daaaar și foarte grasă. Eu nu o pot folosi decât seara și evit să pun capul pe pernă imediat pentru că durează o vreme să se absoarbă. Dimineața mă trezesc cu pielea hidratată, dar nu am văzut minuni legate de ten odihnit sau altele de gen. 
În timpul zilei nu o pot folosi cam deloc: Pielea rămâne uleioasă o vreme, iar pseudo-bretonul (promit să vă povestesc cândva) ajunge ocazional peste ochi și ajunge în 10 minute să pară nespălat de 3 zile. 
Poate îi voi mai da totuși o șansă în perioada iernii. 
Voi mai testa curând încă 2 tipuri de mostre de la Mario Badescu și atunci voi reveni cu detalii. 

Mai multe detalii despre cremele menționate mai sus voi scrie după ce reușesc să îmi fac o părere clară despre beneficiile și problemele fiecăreia. Probabil voi încerca să îi ofer fiecareia câte 5-7 zile de folosire. 

Cam atât pentru azi. Vă pup! Pe data următoare!
Nio
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes