Avene hydrance optimale rich - review

După o perioadă de aproape jumătate de an în care m-am bazat exclusiv pe creme "bio" cu ingrediente naturale, comandate de pe Breslo, m-am trezit cu un ten incapabil să mai absoarbă cremă, deshidratat și iritat.
În mod normal nu am o piele extraordinar de pretențioasă, dar stau totuși prost la capitolul hidratare.
Așa că am decis s-o las mai moale cu "being all bio and stuff" și să apelez la ceva dermatocosmetice.

Așa am ajuns la Avene. Hydrance Optimale există în 2 variante. Rich și Legere, fiecare din ele cu varianta cu sau fără SPF 20.


Eu am decis sa merg pe varainta Rich, gandindu-mă la modul în care îmi arăta fața în perioada respectivă. Voi vorbi acum de varianta fără SPF, iar pe cealaltă o voi lăsa pe mai târziu (fiind, cel puțin din punctul meu de vedere o diferență destul de consistentă între cele două)


Ce spun ei?


Cremă hidratantă pentru piele sensibilă, deshidratată, ten uscat si foarte uscat. O cremă adaptată pentru pielea uscată și deshidratată sensibilă, care funcționează eficient ca o barieră împotriva deshidratării. 
Proprietăți: formula sa lejeră oferă senzația de catifelare și matifiere a tenului; hidratare intensă și imediată a pielii, cu efect de lungă durată; confortul optim al pielii este câștigat. 

Ce spun eu?


Folosesc crema de mai mult de o lună și pot spune fără sa glumesc deloc, varianta Avene hyrance rich, fără spf, m-a salvat.
La primele aplicări nu am vazut ca efecte decât faptul ca pielea parea un pic mai moale, și parcă nu mai ustura în vânt.


Textura: este densă, dar intră destul de repede în piele, fără a lăsa un film uleios sau lipicios. That, of course, dacă nu insistați cu cantitatea. Spun pentru că în momentul în care am rămas fără cremă de ochi și am zis să-i suplinesc lipsa prin aceasta, la curațarea de dimineață puteam simți încă un exces de produs rămas la suprafața pielii. (am simțit acest lucru doar la contactul cu apa, altfel nevazându-se absolut nimic)

Miros: Nu este extrem de puternic, dar cu siguranță este prezent o scurtă perioadă de timp. Nu mai știu exact al câte-lea este pe lista de ingrediente parfumul, pentru că tind să arunc cutiile, dar pentru mine nu a constituit un iritant. 

Despre cum se comportă sub machiaj nu pot spune prea multe, pentru că nu tind să aplic fond de ten sau alte produse de gen decât în situații mai speciale.


Eu aplic această cremă seara (ziua preferând surata ei cu spf), iar dimineața mă trezesc cu un ten destul de odihnit, fin și fără exces de sebum. 


După aproximativ 2 saptămâni pot spune ca efectele au devenit sesizabile și vizual. Nu mi-au apărut iritații noi, iar cele existente se mai vedeau doar la nivel de colorație.


Nu am scăpat de textura nu foarte fină a tenului așa, ci abia după ce am mai introdus anumite produse în îngrijirea zilnică/săptămânală (Pell Amar, peeling gel), dar despre asta voi povesti în unul dintre posturile următoare.

Puncte tari

- este foarte hidratantă
- intră repede în piele
- nu încarcă tenul
- prețul este rezonabil (dacă nu este la reducere la Sensiblu, de obicei o găsiți online la farmacia Tei la sub 40 lei)


Puncte slabe

- este destul de mică, dar cum majoritatea dermatocosmeticelor se încadrează în cei 40 ml, nu știu dacă este un punct valid

Overall, este o cremă bună pe care eu o recomand acelora cu ten uscat, sau mixt spre uscat, mai ales în perioadele reci sau de tranziție. 
Share:

Post a Comment

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes